• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
شنبه 7 اردیبهشت 1398
کد مطلب : 53768
+
-

تاکسیران نمونه را انتخاب کنید

عرفان روحیان|خبرنگار

تقدیر و تشکر همواره سبب ایجاد انگیزه و افزایش کارآیی می‌شود. به همین دلیل است که مدیران سازمان‌ها و نهادها در طول سال عملکرد نیروهای خود را ارزیابی و از برترین‌ها تقدیر می‌کنند. امسال برای نخستین‌بار جشنواره معرفی و تقدیر از «تاکسیرانان برتر» توسط سازمان تاکسیرانی تهران برگزار می‌شود و مدیران این سازمان قصد دارند با همکاری و مشارکت شهروندان، تاکسیرانان برتر را انتخاب کنند.  مناطق مرکزی پایتخت با توجه به بالا بودن میزان‌‌‌ تردد مردم و وجود محدوده‌های زوج و فرد و طرح ترافیک، بیشترین تعداد ایستگاه‌های تاکسی و فعالیت تعداد زیادی از تاکسیرانان در این مناطق، به‌طور ویژه‌تر مورد توجه قرار گرفته است و مدیران سازمان تاکسیرانی امیدوارند ساکنان مناطق 6، 7، 10، 11 و 12 مشارکت بهتر و بیشتری در این جشنواره داشته باشند.  تاکسی، وسیله حمل‌ونقل عمومی است که روزانه بیش از هزاران نفر برای انجام کارهای روزمره از آن استفاده می‌کنند و به گفته «علیرضا قنادان» مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران، تاکسیرانان، امین و معتمد مردم هستند و به همین دلیل با اطمینان خاطر از این وسیله نقلیه عمومی استفاده می‌کنند. «سعید جاسبی» دبیر جشنواره تاکسیرانی می‌گوید: «قصد داریم با برگزاری این جشنواره پل ارتباطی بین شهروندان و تاکسیرانان و سازمان تاکسیرانی ایجاد کنیم تا با شناسایی برترین‌ها و تقدیر از آنها انگیزه بیشتری در خدمت‌رسانان این سازمان ایجاد شود.»

5محور انتخاب تاکسیران برتر

 ترغیب شهروندان به استفاده از وسایل حمل‌ونقل عمومی به‌ویژه تاکسی،‌ ترویج الگوی شهروند مشارکت‌پذیر، تقویت فرهنگ و اخلاق حرفه‌ای بین تاکسیرانان، افزایش منزلت اجتماعی و شغلی تاکسیرانان و احیای تاکسی به‌عنوان یک فضای عمومی از اهداف مهم برگزاری جشنواره هستند که جاسبی به آنها اشاره و عنوان می‌کند که «تاکسی، مدیریت، نظارت و خدمات»، «تاکسی و ارتقای فرهنگ ترافیکی» «تاکسی، سلامت و حفظ محیط‌زیست»، «تاکسی، فرهنگ، هنر و رسانه» و «تاکسی، علم، فن‌آوری و کارآفرینی»، 5 محور اصلی جشنواره هستند که شهروندان با توجه به این محورها می‌توانند تاکسیرانان برتر را معرفی کنند. شهروندان برای مشارکت در این جشنواره، می‌توانند تا 12اردیبهشت‌ماه، تاکسیرانان را براساس معیار «رفتار و اخلاق حرفه‌ای تاکسیرانی»، «آراستگی ظاهری»، «استفاده از امکانات رفاهی برای مسافران» و «نظافت خودرو» از طریق سامانه 1888 یا شماره‌گیری کد #777*137* و یا با مراجعه به سایت تاکسیرانی به نشانیTehran.taxi.ir، پلاک تاکسی مورد نظر را اعلام و ثبت کنند. 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید