• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
یکشنبه 28 بهمن 1397
کد مطلب : 48010
+
-

سنگ تمام اصفهان برای شهدای خاش

فرمانده سپاه: انتقام خون شهیدان‌مان را از دولت‌های امارات و عربستان خواهیم گرفت

تشییع
سنگ تمام اصفهان برای شهدای خاش


آیین تشییع و خاکسپاری پیکر 27شهید حادثه تروریستی جاده خاش - زاهدان روز گذشته با حضور گسترده مردم اصفهان برگزار شد. جمعی از طوایف اهل سنت سیستان و بلوچستان با سفر به اصفهان در آیین تشییع و خاکسپاری 27شهید مدافع حریم امنیت شرکت کردند. چهارشنبه شب گذشته یک دستگاه وانت مملو از مواد منفجره در جاده خاش - زاهدان با نزدیک شدن به اتوبوس حامل 40نفر از نیروهای جان‌برکف سپاه عملیات انتحاری تروریستی انجام داد که در این عملیات 27نفر به‌شهادت رسیدند. در مراسمی که روز گذشته در میدان بزرگمهر اصفهان برگزار شد حجت‌الاسلام شهیدی، نماینده ‌ولی فقیه در سازمان بنیاد شهید و معاون رئیس‌جمهور نیز حضور داشت. به‌گزارش فارس، حجت‌الاسلام محمدعلی شهیدی در مراسم تشییع شهدای مدافع وطن در اصفهان اظهار داشت: امروز اینجا حاضر هستم تا پیام رهبر انقلاب را قرائت کنم و سلام ایشان را به شما برسانم. معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: رهبر ‌انقلاب بسیار علاقه‌مند به حضور در چنین مراسم‌هایی است اما امکان حضور ندارند.

صبر ما به‌سر آمده است
سردار محمدعلی جعفری در مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی اظهار داشت: صبر جمهوری اسلامی به‌سر آمده است. فرمانده کل سپاه با اشاره به خنثی‌سازی‌ 6 تا 7 مورد عملیات انتحاری تروریست‌ها در سال گذشته گفت: علاوه بر برنامه‌ریزی و توطئه‌های آمریکا و اسرائیل در منطقه برای ایران، سازمان‌های اطلاعاتی عربستان و امارات هم با اطلاعات موثقی که داریم به‌طور علنی در حال توطئه برای برهم زدن امنیت جنوب شرق کشورمان هستند.

سرلشکر جعفری با اشاره به اینکه براساس گفته مسئولان کشور ازجمله رئیس‌جمهور محترم و دبیر شورای‌عالی امنیت ملی، نظام جمهوری اسلامی ایران از این پس دیگر ملاحظات قبل را نخواهد داشت، گفت: درصورت ادامه، برای گرفتن انتقام مستقیم وارد عمل خواهیم شد.

وی با انتقاد از کشور مسلمان و همسایه پاکستان گفت: چرا ارتش و سازمان اطلاعات و امنیت پاکستان به این گروهک‌های تکفیری و تروریستی پناه می‌دهد. سکوت آنها را حمایت از این گروهک‌ها می‌دانیم.

فرمانده کل سپاه با تأکید بر اینکه دولت‌های خائن امارات و عربستان بدانند که صبر جمهوری اسلامی ایران به‌سر آمده است و نظام جمهوری اسلامی حمایت‌های مخفیانه شما از گروهک‌های تکفیری را تحمل نخواهد کرد، گفت: انتقام خون شهیدان‌مان را از دولت‌های امارات و عربستان خواهیم گرفت و از رئیس‌جمهور می‌خواهیم دست ما را برای انجام عملیات‌های انتقام‌جویانه بیش از پیش بازبگذارد.

سردار جعفری گفت: پاکستان هم بداند که از این به بعد باید هزینه حمایت سازمان اطلاعات پاکستان را از گروهک جیش‌الظلم بپردازد و بی‌شک این هزینه برای آنها بسیار سنگین خواهد بود.

پیکر پاسداران شهید میهن اسلامی پس از تشییع در گلستان شهدا به زادگاه‌شان در شهرهای کاشان، فلاورجان، چادگان، لنجان، نجف آباد، درچه، شاهین‌شهر، تیران، سمیرم، آران وبیدگل و خور و بیابانک منتقل می‌شوند.

این خبر را به اشتراک بگذارید