• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
سه شنبه 25 دی 1397
کد مطلب : 44684
+
-

بسترهای حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با تأکید بر نقش این سازمان در حذف واسطه‌ها و کنترل قیمت‌ها،  گفت: «با واگذاری موقت و کوتاه‌مدت (یک تا 2ماهه) حق بهره‌برداری از محل‌های عرضه مستقیم فرآورده‌های کشاورزی تک‌محصولی در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار،  بسترهای لازم برای حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان فراهم شده است.» به گزارش همشهری،  سیدسعید راد با اشاره به تجربه موفق سازمان مدیریت میادین در عرضه تک‌محصولی مرکبات و سیب‌زمینی در میادین میوه و تره‌بار،  عنوان کرد: «در ارائه خدمات مناسب به شهروندان ازجمله عرضه تک‌محصولی که براساس تجارت قبلی،  بیشترین رضایتمندی تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان را به همراه داشته است،  از همه اهتمام و توان سازمان استفاده می‌کنیم.» او درخصوص شیوه واگذاری این نوع غرفه‌ها توضیح داد: «اشخاص واجد شرایط معرفی شده از سوی سازمان‌های جهادکشاورزی استان‌های محل تولید در سراسر کشور جهت عرضه مستقیم محصول تولیدی خود می‌بایست پس از دریافت فرم‌های مربوطه از سازمان جهادکشاورزی استان خود،  این مدارک را به سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار ارائه کنند.»

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با تأکید بر اینکه حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان رویکردی برد - برد است،  تأکید کرد: «فرایند و سازوکار واگذاری حق بهره‌برداری از محل‌های عرضه تک‌محصولی را تا جای ممکن تسریع و تسهیل کرده‌ایم تا تولیدکنندگان واقعی بتوانند محصولات خود را مستقیماً و بدون هیچ واسطه‌ای به‌دست مصرف‌کنندگان برسانند.»

این خبر را به اشتراک بگذارید