• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
چهار شنبه 30 آبان 1397
کد مطلب : 38252
+
-

ماشین ‌باز

ماشین ‌باز

رونالدو با بنزما در یک چیز دیگر هم هم‌سلیقه هستند. هر دو یک خودروی بوگاتی چیرون به قیمت 205میلیون پوند خریده‌اند. کریستیانو با ثروتی که تا 350میلیون پوند تخمین زده می‌شود تعجبی ندارد که گران‌ترین اتومبیل را در اختیار داشته باشد. او جدا از فوتبال و درآمدهایی که از تبلیغات کسب می‌کند، مشاغلی برای خودش راه‌اندازی کرده و در کار تولید لباس زیر، عطر، حوله و پتو، کفش و چیزهای دیگر و سرمایه‌گذاری در هتلداری است. او اخیرا یک رستوران ژاپنی در لندن را همراه با نادال، تنیسور اسپانیایی و انریکه ایگلسیاس، خواننده اسپانیایی که هر دو از هواداران سرشناس رئال مادرید هستند خریداری کرده است.

دیروز درباره انگولو کانته و خاکی‌بودن او گزارشی خواندید و اینکه بهترین هافبک دفاعی حال حاضر فوتبال جهان آن‌قدر متواضع است که حتی حاضر نیست اتومبیل مینی‌کوپر خود را که 3‌سال قبل دست‌دوم خرید عوض کند. حالا با بازیکنانی آشنا شوید که ولخرجی و لوکس‌بازی را از حد گذرانده‌اند؛ بازیکنان ماشین‌باز، بازیکنانی مثل رونالدو، اوبامیانگ، زلاتان، بنزما و دیگران. بازیکنان فوتبال ماشین‌های گران‌قیمت می‌خرند و با آنها شوآف می‌کنند. برخی ستاره‌ها هم عادت دارند ماکت خودرویی که خریده‌اند را برای فرزند خردسال خود هم تهیه کنند و به‌طور مثال در پارکینگ دیوید بکام زمانی که بچه‌هایش کوچک‌تر بودند می‌شد ماشین‌هایی در سایز واقعی و سایز ماکت دید که کاملا شبیه هم هستند. البته خودروهای گران‌قیمت برای ستاره‌های فوتبال ولخرجی محسوب نمی‌شود و نهایتا حقوق 2، 3هفته آنها را حرام می‌کند برخلاف ستاره‌های ایرانی که گاهی دستمزد یک سال خود را پای خودروی لوکس می‌ریزند.
    سرخیو آگوئرو، مهاجم آرژانتینی منچسترسیتی یک لامبورگینی آونتادور 262هزار پوندی دارد. ماشین او به‌قدری لوکس است که در پارکینگ زمین تمرین من‌سیتی بعضی‌ها به او غبطه می‌خورند.
    فرانچسکو توتی، اسطوره آاس‌رم در راستای شعار ایتالیایی، کالای ایتالیایی بخر یک فراری 599GTO خریداری کرده به قیمت 342هزار پوند. ماشین قبلی‌اش هم فراری456بود که در سال2013فروخت.
    دیوید بکام هم ماشین‌باز است و ماشین محبوب او در پارکینگ خانه‌اش یک ماشین وطنی (چند وقتی است رولز رویس در کارخانجات ب‌ام‌و تولید می‌شود) به نام رولزرویس فانتوم به ارزش 350هزار پوند است که البته این فقط یکی از خودروهای اوست و پارکینگ کاخی که در آن زندگی می‌کند از نمایشگاه ماشین شلوغ‌تر است.
    ال‌حاجی دیوف هم که سال‌هاست فوتبالش تمام‌شده و دیگر کمتر کسی او را به یاد می‌آورد، یک ماشین گران‌قیمت دارد؛ بنز SLR مک‌لارن به ارزش 420هزار پوند. او از سال 2009 این ماشین را دارد و در مقطعی برای پرداخت قسط‌ها به مشکل خورد که بعدا توانست قسط‌ها را بپردازد و مالکیت خودرو را پس بگیرد.
    ساموئل اتوئو بنز تشریفاتی میباخ کوپه مدل 57Xenatec خریده که قیمت آن 600هزار پوند است. مهاجم کامرونی سابق بارسلونا در سال2007 لیموزین داشت. وقتی این ماشین را خرید کارخانه بنز تنها 8خودرو از این مدل را ساخته بود. او یک استون‌مارتین One-77 هم داشت که تنها 77دستگاه از آن در سراسر جهان وجود دارد. ارزش این خودرو یک‌میلیون و 250هزار پوند است.
    خودروی مورد علاقه زلاتان ایبراهیموویچ یک پورش918 اسپایدر است که 650هزار پوند بالای آن پول داده است. این ماشین هیبریدی دودر در سال2014 فروخته شد. او هم‌اکنون مجموعه‌ای از خودروهای لوکس دارد و درباره این ستاره گفته می‌شود که زلاتان ماشین می‌خرد اما آنها را نمی‌شوید!
    بنزما معمولا عکس‌های تک‌نفره از خودش در اینستاگرام می‌گذارد و در برخی موارد خودروهایی هم در آنها دیده می‌شود. ماشین او بوگاتی ویرون یک‌میلیون و 700هزار پوندی است. بنزما هم از تولید کشورش استفاده می‌کند؛ با این تفاوت که بوگاتی فرانسوی مدتی است توسط فولکس واگن آلمان تولید می‌شود اما فرانسوی است. کریستیانو رونالدو هم عین همین ماشین را دارد.
    اوبامیانگ، مهاجم گابنی تیم آرسنال هم در خرید ماشین خیلی ولخرج است. او یک فراری دومیلیون‌پوندی دارد. این ماشین برقی که تا 217مایل در ساعت سرعت دارد ماشین محبوب کریستیانو رونالدو هم هست و او هم یکی از آنها را خریده است.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید