• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
چهار شنبه 23 آبان 1397
کد مطلب : 37551
+
-

راهنما



آموزش رایگان بازیگری در پهنه شرق


 گذشت آن دوره که شهروندان برای تماشای تئاتر و شرکت در کلاس‌های هنری به مرکز شهر می‌رفتند. حالا این روزها با افزایش کلاس‌های هنری از جمله آموزش تئاتر و بازیگری در پهنه شرق تهران، طی مسافت طولانی برای تماشای تئاتر معنا ندارد و این کلاس‌ها یکی از پرطرفدارترین برنامه‌های فرهنگسرا و ‌سراهای محله در شرق تهران است و هنردوستان را از گوشه و کنار پایتخت راهی این مراکز می‌کند. این هفته برنامه برخی از این مراکز را برایتان آورده‌ایم تا در صورت نیاز به آنجا مراجعه کنید. 

فن بیان و دوبله در سرای محله ابوذر

اگر از علاقه‌مندان به هریک از زمینه‌های فن‌بیان، دوبله فیلم، قصه‌خوانی، گویندگی و... هستید می‌توانید به سرای محله ابوذر در منطقه 15 بروید. کلاس‌های آموزشی این مرکز برای کودکان و بزرگسالان تدارک دیده شده و برای شرکت در آنها کافی است به بلوار ابوذر، بین پل چهارم و پنجم، خیابان‌ هانی مراجعه کنید یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 33811991 تماس بگیرید. 

بازیگری رایگان برای سالمندان

در برخی مراکز فرهنگی نیز کلاس‌های هنری رایگان برای شهروندان برگزار می‌شود. این میان فرهنگسرای امید در منطقه 13 از جمله این مراکز است که کلاس‌های بازیگری رایگان برای سالمندان و کودکان برگزار می‌کند و بعد از کسب مهارت‌های لازم از افراد آموزش‌دیده دعوت می‌کند تا در نمایش‌های سیار و خیابانی حضور و اجرا داشته‌باشند. این فرهنگسرا در میدان امام حسین(ع)، خیابان 17 شهریور، خیابان خشکبارچی، بوستان خیام و 33355204 شماره تماس فرهنگسراست. 

مهارت اجرا در فرهنگسرای اشراق

یکی دیگر از کارگاه‌های پرطرفدار آموزش بازیگری و تئاتر پهنه شرق در فرهنگسرای اشراق منطقه4 اجرا می‌شود که این برنامه با حضور «احمد مایل» روزهای دوشنبه و سه‌شنبه در این مرکز دایر است. علاقه‌مندان برای شرکت در این کارگاه می‌توانند ساعت 10 صبح به فلکه دوم تهرانپارس، انتهای خیابان شهید ناهیدی (جشنواره) مراجعه کنند یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 77324112 تماس بگیرند.

این خبر را به اشتراک بگذارید