• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
شنبه 21 مهر 1397
کد مطلب : 33779
+
-

منشا: گلزنی در آزادی خیلی لذت دارد

آرزو دارم با پرسپولیس قهرمان آسیا شوم

منشا: گلزنی در آزادی خیلی لذت دارد

محرومیت پرسپولیس از نقل‌و‌انتقالات و جداشدن چند ستاره از جمع سرخپوشان باعث شد کسی تصور نکند که برانکو بتواند از پرسپولیس تیمی مدعی بسازد. سرخپوشان در لیگ همچنان مدعی قهرمانی هستند و در لیگ قهرمانان هم تنها یک بازی تا فینال فاصله دارند. مهاجم نیجریه‌ای پرسپولیس در کنار علیپور در این فصل توانسته به‌خوبی خط حمله سرخپوشان را تقویت کند. منشا با گلزنی در بازی برابر الدوحیل جواز صعود سرخپوشان را امضا کرد و حالا امیدوار است که بتواند در بازی برگشت برابر السد دوباره بدرخشد. گادوین منشا درخصوص شرایط این روزهای خود با همشهری گفت‌وگو کرده.
 

  شرایط تیم را چطور می‌بینی؟

وضعیت تیم بسیار خوب است. ما بعد از برد خوبی که برابر السد به‌دست آوردیم، روحیه خیلی خوبی داریم و بعد از چند روز استراحت تمرینات خودمان را برای بازی السد پیگیری می‌کنیم.
 

  واقعا برد حساسی را برابر السد به‌دست آوردید.

همینطور است. السد تیم بسیار پرقدرتی است و این تیم برخلاف الدوحیل بسیار منظم و با برنامه بازی می‌کند اما ما این را به خوبی می‌دانستیم و با برنامه‌ای که کادر فنی به ما داده بود، کاملا با برنامه بازی کردیم و خوشحالم که توانستیم به پیروزی برسیم.


    در شرایطی بردید که ۳بازیکن اصلی تیم و برانکو را در اختیار نداشتید.

بله همینطور است. ما در این فصل با مشکلات زیادی درگیر بودیم اما همیشه به‌خودمان ایمان داشتیم. البته با نبود کمال، انصاری و ماهینی کارمان خیلی سخت بود اما بقیه بازیکنان به خوبی از عهده وظایف خود برآمدند. در عین حال حضور برانکو کنار زمین به ما آرامش می‌دهد و خوب است که در بازی برگشت او هم کنار زمین است.


    دوست صمیمی تو سیامک نعمتی در دفاع راست بسیار خوب کار کرد.

سیامک بازیکن بسیار خوبی است و همیشه در هر پستی که مربی بخواهد، خیلی خوب کار می‌کند. چه مهاجم باشد، چه هافبک، اما واقعا سیامک در دفاع راست من را سورپرایز کرد و عالی کار کرد.
 

  پرسپولیس می‌تواند به فینال صعود کند؟

کار بسیار سخت است و اصلا نباید خودمان را از حالا فینالیست بدانیم. اگر السد را دست‌کم بگیریم پشیمان می‌شویم.
 

  پرسپولیس می‌تواند قهرمان شود؟

کار خیلی سختی است اما واقعا آرزو دارم با پرسپولیس قهرمان آسیا بشوم.
 

  فکر می‌کنی در بازی برگشت بتوانی گلزنی کنی؟

واقعا گلزنی در ورزشگاه آزادی برابر هواداران پرسپولیس خیلی لذت‌ دارد و امیدوارم بتوانم در بازی برابر السد یک‌بار دیگر گلزنی کنم.


    هم‌تیمی شما بشار رسن به‌خاطر فوت مادرش عزادار شده.

همه ما از این بابت ناراحت هستیم. همگی در کنار رسن حضور داریم. رسن بازیکن بسیار خوب و خوش‌اخلاقی است و همه تیم او را دوست دارند.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید