• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
پنج شنبه 18 مرداد 1397
کد مطلب : 26302
+
-

استوانه‌ها را دریابیم

استوانه‌ها را دریابیم

اغلب ما بدون فکر انواع قوطی‌های فلزی را بعد از مصرف بیرون می‌اندازیم؛ قوطی انواع کنسرو ، رب و...،  درحالی‌که با کمی ذوق و سلیقه و حوصله می‌شود کاربری‌های زیادی برای این قوطی‌های بدون استفاده تراشید؛البته کاربری‌هایی که زیبا و چشم‌نواز هم باشند. ما به شما چند راه ساده پیشنهاد می‌دهیم. شما حتما راه‌های بهتری به ذهن‌تان می‌رسد.

- قوطی‌های کنسرو ماهی برای جاشمعی مناسب‌ هستند. با یک اسپری رنگ‌شان کنید و چند سوراخ کوچک روی بدنه‌شان ایجاد کنید. البته لبه‌های قوطی را هم بکوبید تا صاف شود. این جاشمعی‌ها برای میزهای کوچک چوبی روی تراس یا باغ، زیبا و مناسب هستند؛ البته با کمی ذوق بیشتر برای خانه هم مناسب می‌شوند.

- ما در‌ ماه چند قوطی بزرگ رب را بیرون می‌اندازیم، درحالی‌که به سادگی می‌توانند یک گلدان کوچک و زیبا و دکوراتیو بشوند. برای تبدیل شدن به گلدان، هم می‌توانید دور قوطی کنف بپیچید و هم از همان تکنیک اسپری‌زدن استفاده کنید. البته این اسپری را می‌توان با استفاده از شابلون‌های مختلف به‌صورت طرح‌دار زد تا زیباتر هم بشوند اما تک‌رنگ هم زیباست؛ به‌ویژه اگر علاقه‌مند به داشتن گلدان‌های زیاد و در رنگ‌های مختلف باشید.

- تمام اشکال استوانه‌ای برای جامدادی و جای قاشق‌چنگال و...شدن مناسب‌ هستند. حیف است دورشان بیندازیم و بعد برای خرید یک ظرف استوانه‌ای هزینه کنیم. حالا هرطور بلدید خوشگلش کنید. جز رنگ و کنف، می‌توان با کاغذ کادو و انواع برچسب هم به آنها رنگ و لعاب داد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید