• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
چهار شنبه 20 تیر 1397
کد مطلب : 22753
+
-

پایان فرماندهی امید

امید ابراهیمی هافبک فصل گذشته استقلال سرانجام با قراردادی یک ساله به تیم الاهلی قطر پیوست و این قرارداد دوشنبه‌شب ساعت23 به‌وقت محلی امضا شد. از جام‌جهانی روسیه و عملکرد خوبی که هافبک استقلال تهران داشت، گمانه زنی‌های زیادی در اطراف این بازیکن به‌وجود آمده بود و درنهایت پس از اینکه تلاش مدیران استقلال برای صحبت با این بازیکن به جایی نرسید، این بازیکن خبر از جدایی خود از جمع آبی‌پوشان داد. ابراهیمی سرانجام با مدیران الاهلی قطر برای دو سال حضور در این تیم به توافق رسید و گفته می‌شود که قرارداد سال دوم توافقی خواهد بود. گفته می‌شود ارزش قرارداد او 600هزار دلار است و با در نظر گرفتن برخی آپشن‌ها با 700هزار دلار می‌رسد که با این شرایط ابراهیمی برای یک فصل حضور در الاهلی حدود 5/5میلیارد تومان دریافت خواهد کرد.
    نقش مهم جباری 
در گذشته بازیکنانی همچون مجتبی جباری، پژمان منتظری، سید‌جلال حسینی، فریدون زندی و ... برای تیم الاهلی قطر بازی کرده بودند و حالا امید ابراهیمی نیز به‌عنوان یک ایرانی دیگر تجربه بازی برای این تیم را در فصل آینده پیدا خواهد کرد. ابراهیمی در چند روزی که در قطر حضور داشت، چندبار با مسئولان الاهلی مذاکره کرد. گفته می‌شود مجتبی جباری بازیکن سابق الاهلی هم در جریان این مذاکرات قرار داشته و نقش او در شکل‌گیری این انتقال پررنگ بوده. یکی از مسئولان باشگاه الاهلی به خبرنگار ورزش سه می‌گوید: «مذاکرات کمی به طول کشید چون ابراهیمی پیشنهادهایی داشت و از طرفی بحث جدایی او از استقلال هم مطرح بود که امید علاقه خاصی به این تیم دارد. در این راه نقش پررنگ جباری هم مهم بود و از او تشکر می‌کنیم که بازیکن سابق ما، در نهایی شدن این انتقال به باشگاه کمک کرد. ما صحبت‌های زیادی با ابراهیمی انجام دادیم که در این انتقال از کمک جباری هم استفاده کردیم.»
    نایجل دی‌یانگ همبازی ابراهیمی شد
نایجل دی‌یانگ که سابقه بازی در تیم‌های آژاکس، هامبورگ، منچستر سیتی، میلان ایتالیا و لس‌آنجلس گلکسی را دارد و در نقل‌و‌انتقالات زمستانی فصل قبل بعد از یک سال و نیم حضور در گالاتاسرای ترکیه راهی ماینتس آلمان شد، قرار است در فصل جدید پیراهن الاهلی را بر تن کند. باشگاه الاهلی که فصل قبل شرایط چندان خوبی نداشت و به سختی در لیگ ستارگان قطر ماند، برای حضور پر قدرت در بازی‌های فصل جدید اقدام به جذب بازیکن کرده و به توافق نهایی با دی‌یانگ ۳۳ساله رسیده است. این هافبک سابق تیم‌ملی هلند دقایقی قبل با استقبال مسئولان باشگاه الاهلی وارد دوحه قطر شد تا مراحل پایانی مذاکرات و عقد قرارداد را با این تیم قطری 
برگزار کند.

این خبر را به اشتراک بگذارید