• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
پنج شنبه 27 اردیبهشت 1397
کد مطلب : 16558
+
-

پشیمانی عامل حمله خونین به دختر جوان در دانشگاه


 پسر جوانی که 2سال قبل با چاقو به دختر مورد علاقه‌اش در دانشگاه حمله کرده و او را تا یک قدمی مرگ پیش برده بود،در دادگاه گفت از کاری که کرده پشیمان و هنوز عاشق دختر جوان است.
به گزارش همشهری،  این پسر جوان عصر چهارم آذرماه سال 95با این بهانه که می‌خواهد جزوه درسی را به یکی از دانشجویان بدهد،  وارد دانشگاهی در تهران شد. او پس از آن خودش را به کلاسی که دختر مورد علاقه‌اش در آنجا بود رساند و حتی به استاد هم گفت که می‌خواهد جزوه‌ای را به یکی از دانشجویان بدهد. اما در یک لحظه با چاقو به سمت دختر 21ساله که سر کلاس نشسته بود حمله کرد و 3ضربه به شکم،  سر و پهلوی او زد. استاد و دانشجویان که با دیدن این صحنه هولناک به‌شدت وحشت کرده بودند به سرعت از حراست دانشگاه کمک خواستند و طولی نکشید که مأموران حراست دانشگاه متهم چاقوکش را دستگیر کردند. از سوی دیگر دختر دانشجو که به‌شدت زخمی شده بود توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شد. هرچند شرایط جسمانی او وخیم بود تیمی از پزشکان وی را از مرگ نجات دادند.

در جریان تحقیقات از متهم معلوم شد که او از یک سال قبل با دختر جوان آشنا شده و قصد ازدواج با وی را داشته اما بعد از مدتی وقتی با جواب منفی او و خانواده‌اش روبه‌رو شده تصمیم می‌گیرد دست به انتقام‌جویی بزند. با تکمیل تحقیقات مقدماتی پرونده به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد و پسر جوان به تحمل حبس و پرداخت نصف دیه محکوم شد، اما با نقض این رأی در دیوان‌عالی کشور،  پرونده بار دیگر به دادگاه فرستاده شد.

در دومین دور از رسیدگی به این پرونده که دیروز در شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران،  به ریاست قاضی اصغر عبداللهی برگزار شد در شرایطی که دختر جوان حضور نداشت،  وکیل مدافعش شکایت وی را مطرح کرد و گفت: بعد از انجام چند جراحی سخت روی موکلم،  او هنوز با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کند و هنوز از متهم می‌ترسد به همین دلیل خواستار مجازات او هستم.

در ادامه متهم در جایگاه ایستاد و در دفاع از خودش گفت: من به دختر جوان علاقه داشتم و می‌خواستم با او ازدواج کنم. حتی به خواستگاری‌اش رفتم اما پدرش جواب رد داد. من که انتظار چنین جوابی را نداشتم چند مرتبه با دختر مورد علاقه‌ام تماس گرفتم اما او جوابم را نمی‌داد. با خودم فکر کردم که او من را سرکار گذاشته است. وی ادامه داد: خیلی عصبانی بودم. به همین دلیل روز حادثه او را تا جلوی دانشگاه تعقیب کردم و در ادامه به بهانه جزوه‌دادن وارد دانشگاه شدم و با چاقو به او حمله کردم. باور کنید قصد من آسیب زدن به او نبود و فقط می‌خواستم او را راضی به ازدواج کنم. حالا هم از کاری که کرده‌ام پشیمانم و درخواست بخشش دارم.

با پایان دفاعیات متهم، قضات دادگاه وارد شور شدند و قرار است به‌زودی در این‌باره تصمیم‌گیری کنند.

این خبر را به اشتراک بگذارید