• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
شنبه 1 اردیبهشت 1397
کد مطلب : 12976
+
-

واکنش فرماندار مشهد به بازداشت رئیس اداره ارشاد

فرماندار مشهد در واکنش به بازداشت رئیس اداره ارشاد این شهر گفت: ما این روند را تأیید نمی‌کنیم و این روند مناسبی نیست. محمدرحیم نوروزیان افزود: اگر رئیس اداره ارشاد مشهد را به‌دلیل حاشیه‌های کنسرتی که در یک مجتمع تجاری در مشهد برگزار شده است، بازداشت کرده‌اند، تا جایی که ما اطلاع داریم، در این موضوع نقشی نداشته‌ و وظیفه قانونی خود را انجام داده است.

سه‌شنبه‌شب گذشته مراسم قرعه‌کشی در یکی از مجتمع‌های تجاری مشهد برگزار شد که این مراسم با حاشیه‌های موزون همراه بود. بعد از آنکه فیلم‌هایی تقطیع شده از این مراسم منتشر شد، معاون دادستان مشهد از بازداشت معاون مدیرکل و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهر خبر داد. به گزارش عصر ایران، محسن افشار، دبیر هیأت‌مدیره برج تجاری که مراسم مذکور در آن برگزار شده، گفته است: طبق روالی که در خیلی از مجتمع‌های تجاری در سطح مشهد، کشور و دنیا وجود دارد، ما هم برای خریداران خود هر ماه یک دستگاه ماشین قرعه‌کشی می‌کنیم و مراسمی که سه‌شنبه‌شب در برج تجاری برگزار شد، مراسم قرعه‌کشی بوده است.

محمدرحیم نوروزیان، فرماندار مشهد هم در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین» درباره بازداشت رئیس اداره ارشاد این شهر گفت: آقای استاندار و مدیرکل ارشاد استان هم پیگیر موضوع هستند. تا پنجشنبه‌شب که پیگیر بودیم نتیجه‌ای نداد و گفتند که چیز خاصی نیست و باید یکسری سؤال شود.
فرماندار مشهد در واکنش به اینکه ممکن است این نوع برخوردها با مقامات باعث نارضایتی عمومی شود، گفت: ما این روند را تأیید نمی‌کنیم و روند مناسبی نیست.

نوروزیان تأکید کرد:‌ اگر قرار باشد با یک دستگاهی برای انجام‌وظیفه قانونی خودش، اینگونه برخورد شود، سنگ روی سنگ بند نمی‌شود و امنیت شغلی افراد به خطر می‌افتاد و حتما اشکال دارد. مگر اینکه درباره او مسائل دیگری باشد که ما اطلاع نداریم و به ما هم نگفتند و اطلاع‌رسانی هم نکردند.

فرماندار مشهد افزود:‌ رئیس اداره ارشاد به یک گروهی که شرایط لازم را داشته، مجوز برگزاری برنامه داده که در حاشیه آن اشکالاتی به‌وجود آمده است و از این‌رو او نباید بازداشت شود چون به‌نظر می‌آید، افراد دیگری عامل این مسئله باشند. اگر مجوز بی‌مورد بوده که یک بحث دیگری است، اما او مجوز به گروهی که شرایط اجرای این برنامه را داشته داده است و براساس کلیپی که در فضای مجازی پخش‌شده این اتفاقات هم در داخل سالن برنامه نبوده و در حاشیه برنامه رخ‌داده و ما هم تعجب می‌کنیم که چرا باید او باید بازداشت شود؟

واکنش علم الهدی به مراسم قرعه کشی

سیداحمد علم الهدی، امام جمعه مشهد در واکنش به ماجرای قرعه‌کشی در یکی از برج‌های تجاری مشهد و همچنین برخورد نامناسب اخیر گشت ارشاد با یک دختر گفت: وزیر و وکیل راه می‌افتند و مسئولان و دستگاه‌ها فریاد می‌زنند که به یک خانم بی‌حجاب اهانت شد و پلیسی در امر به معروف و نهی از منکر خطا کرد. نیروی انتظامی را که در همه صحنه‌ها به داد انقلاب رسیده است، زیر سؤال می‌برند و برای حمایت از یک خانم بی‌حجاب همه فریاد می‌زنند! اما در کنار حرم امام رضا(ع) فاجعه رخ می‌‌دهد و به غیراز یک عده زن و مرد غیرتمند کسی فریاد نمی‌زند. به گزارش خبرآنلاین، امام جمعه مشهد افزود: هتک حرمت امام رضا(ع) می‌شود و در کنار گنبد امام رضا(ع) فجایع ایجاد می‌کنند. یک آوازه‌خوانی را برای تاسیس فروشگاهی می‌آورند و زن‌ها روسری برمی‌دارند و کسی در مملکت ککش نمی‌گزد الا مسئولان قوه قضاییه.

این خبر را به اشتراک بگذارید