• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
دو شنبه 24 شهریور 1399
کد مطلب : 109991
+
-

شمارش معکوس برای چهارشنبه پلی‌استیشنی

سونی پس‌فردا، چهارشنبه در رویدادی 40دقیقه‌ای قیمت نهایی و زمان عرضه کنسول‌های PS5 را به اطلاع عموم خواهد رساند

شمارش معکوس برای چهارشنبه پلی‌استیشنی


ساسان شادمان‌منفرد ـ خبر‌نگار



شرکت سونی روز شانزدهم سپتامبر یعنی پس‌فردا (26شهریورماه) یک رویداد ویژه برای کنسول پلی‌استیشن5 خود دارد؛ رویدادی که می‌تواند تمامی شک و شبهات درخصوص این کنسول را پایان دهد و قیمت نهایی آن را برای دوستدارانش مشخص کند. به گزارش وب‌سایت ورج، شرکت سونی چهارشنبه یک «برنامه دیجیتال» 40دقیقه‌ای پخش خواهد کرد که شامل به‌روزرسانی‌ها از استودیوهای بازی اصلی سونی و شرکای این شرکت است.

یک نگاه دیگر
سونی این رویداد را به‌عنوان «یک نگاه دیگر به برخی از بازی‌های عالی که در هنگام عرضه‌PS5 ارائه خواهند شد (و فراتر از آن!)» پیش از عرضه کنسول، ارائه می‌کند. در این برنامه به ‌احتمال بسیار زیاد ما تاریخ عرضه کنسول جدید سونی و همچنین قیمت آن را خواهیم دانست.
از سوی دیگر، شرکت مایکروسافت در ابتدا قصد داشت هفته آینده پیش از لو‌رفتن قیمت 299دلاری کنسول ایکس‌باکس سری اس، برنامه عرضه این کنسول و همچنین ایکس‌باکس سری ایکس خود را اعلام کند. در عین حال‌ ماه گذشته سونی پیش‌ثبت‌نام برای سفارش‌ PS5 را آغاز کرد، اما این شرکت هنوز تاریخی برای پیش‌سفارش‌های رسمی یا قیمت نهایی و همچنین اطلاعاتی درخصوص تاریخ عرضه را اعلام نکرده است؛ موضوعی که به‌نظر می‌رسد روز چهارشنبه علاقه‌مندان به دنیای بازی پس از مدت‌ها انتظار از آن مطلع خواهند شد.

قیمت‌های رقابتی
اما با این حال، چهارشنبه از قیمت PS5 مطلع خواهیم شد؛ به‌خصوص با توجه به اینکه مایکروسافت در روز 22سپتامبر (اول مهرماه) پیش‌سفارش‌های ایکس‌باکس را باز می‌کند و علاقه‌مندان می‌توانند کنسول مورد نظر خود را در بخش پیش‌سفارش‌های مایکروسافت به ثبت برسانند. کنسول ایکس‌باکس سری ایکس مایکروسافت، 499دلار قیمت دارد، اما سونی برای تهیه نسخه‌های معمولی و بدون دیسک دیجیتال‌PS5 دو قیمت ارائه خواهد کرد. البته با توجه به قیمت 299دلاری ایکس‌باکس سری اس، مایکروسافت ممکن است شاهد ارائه قیمت‌هایی رقابتی از سوی سونی باشد. براساس برخی گزارش‌ها سونی قیمت کنسول خود را به ۴۹۹ دلار و مدل دیجیتال ادیشن آن را به ۳۹۹ دلار کاهش داده است.

یک فرصت دیگر
وب‌سایت انگجت نیز درخصوص رویداد پیش‌روی سونی درخصوص کنسول‌PS5 واکنش نشان داده و نوشته است که سونی پیش از عرضه کنسول جدیدش، از فرصت‌های بی‌شماری برای نشان‌دادن گیم‌پلی PS5 استفاده کرده، اما با این حال اکنون برای یک رویداد دیگر آماده شده است. این شرکت یک رویداد برای معرفی بازی‌های پلی‌استیشن5 را اعلام کرده که روز چهارشنبه شانزدهم سپتامبر ساعت 4بعد‌ازظهر (30دقیقه بامداد روز پنجشنبه 27شهریور به وقت تهران) در سایت‌های Twitch و یوتیوب به‌صورت زنده پخش خواهد شد. البته این موضوع آزاردهنده نیست، چراکه به ارائه یک گزارش تصویری مجازی 40دقیقه‌ای درخصوص استودیوهای بازی سونی و شرکای آن مربوط می‌شود که البته در آن بازی‌های آینده شرکت نیز معرفی خواهند شد. این داستان به‌خودی خود می‌تواند جذابیت‌های ویژه‌ای نیز برای علاقه‌مندان به بازی‌های رایانه‌ای داشته باشد. اما سؤال اصلی اینجاست: «قیمت دستگاه چقدر است؟» 

این خبر را به اشتراک بگذارید