• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
دو شنبه 3 شهریور 1399
کد مطلب : 108492
+
-

رامین علیه یحیی

وقتی گل‌محمدی استعداد رضاییان را تأیید نکرد

رامین رضاییان بعد از پشت‌سر گذاشتن یک دوران درخشان در تیم بسیار ضعیف الشحانیه قطر به تیم قدرتمند الدوحیل پیوست. دوحیل در کنار السد، قدرتمندترین تیم‌های لیگ قطر هستند که بهترین ستاره‌ها را جذب می‌کنند؛ بنابراین حضور رضاییان در این تیم، پاداشی بود که بابت درخشش در الشحانیه گرفت. رامین به‌عنوان دفاع راست در این تیم ضعیف قطری 13گل به ثمر رساند که آمار بسیار خوبی است. حضور او در الدوحیل مخصوصا از این جهت حائز اهمیت است که این تیم قطری در لیگ قهرمانان آسیا در گروه پرسپولیس قرار گرفته است. دوحیل در بازی رفت 2 بر صفر پرسپولیس را شکست داد و مسابقه برگشت قرار است روز 31شهریور در قطر برگزار
 شود.
رامین رضاییان یکی از ستاره‌های سابق پرسپولیس بود که البته دوستان زیادی در این تیم ندارد. حالا رویارویی او با تیم سابقش می‌تواند جذاب باشد. از نظر هواداران، رامین همیشه گزینه بازگشت به پرسپولیس است. اتفاقا سرخپوشان در پست دفاع راست ضعف هم دارند، اما یحیی گل‌محمدی از همان ابتدا گزینه دیگری را برای بازی در این پست درنظر داشت. او ترجیح می‌دهد دانیال اسماعیلی‌فر را جذب کند؛ انتقالی که گویا در شرف انجام است.
در مورد رامین و یحیی یک نکته را هم بد نیست بدانید؛ اینکه گل‌محمدی قبلا فرصت جذب رضاییان را در ذوب‌آهن داشته، اما این بازیکن را از نظر فنی تأیید نکرده است. این موضوع کمتر شنیده‌شده را سعید آذری، مدیرعامل وقت ذوب‌آهن اوایل لیگ شانزدهم در خلال مشاجره مجازی با یحیی افشا کرد. آذری نوشته بود: «ما 2 سال پیش و قبل از انتقال رامین رضاییان از راه‌آهن به پرسپولیس، این بازیکن را به گل‌محمدی پیشنهاد دادیم. یحیی آن موقع اعلام کرد رضاییان در فاز دفاعی ضعیف‌تر از فاز تهاجمی است. حتی داریوش شجاعیان هم به‌صورت تستی در تمرینات ما شرکت کرد، ولی کادر فنی اعلام کرد این بازیکن باید جای دیگری بازی کند تا پخته شود و سپس به ذوب‌آهن بیاید؛ دریغ از اینکه وقتی بازیکنی پخته شود او را می‌خورند!»
به هر حال ظاهرا یحیی خیلی به فوتبال رامین رضاییان اعتقادی نداشته و از این منظر رویارویی آنها می‌تواند جالب‌تر هم
 باشد.

این خبر را به اشتراک بگذارید