• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
یکشنبه 2 شهریور 1399
کد مطلب : 108424
+
-

کافه مجلس

  ادامه مناقشه زاکانی و تاجگردون
غلامرضا تاجگردون، نماینده سابق مجلس در توییتی خبر داد: زاکانی برادر داماد خودش را به‌عنوان معاونش انتخاب کرده است. غلامرضا تاجگردون، نماینده سابق مردم گچساران که اعتبارنامه او در مجلس یازدهم تأیید نشد، در توییتی نوشت: «زاکانی برادر داماد خودش را گذاشت معاونش. زمان بررسی اعتبارنامه در جلسه از من سؤال کرد: میلاد کرمی دایی‌زاده شماست و چرا در پتروشیمی کار می‌کند. گفتم: در پتروشیمی هزار نفر کار می‌کند اینم یکیش. مادربزرگ پدر میلاد کرمی میشه دختر دایی من. گفت: این یعنی رانت. قضاوت با شما.»

  بازدید بهارستانی‌ها از هفت‌تپه
نظام‌الدین موسوی، عضو کمیسیون اصل۹۰ گفت: همراه 2نماینده دیگر تهران و معاون دیوان محاسبات از شرکت هفت‌تپه بازدید کردیم. نماینده تهران در گفت‌وگو با ایسنا افزود: ما حدود ۲۰روز پیش به‌صورت حضوری از شرکت هفت‌تپه بازدید و با کارگران گفت‌وگو کردیم. با نماینده آنها در فرمانداری جلسه گذاشتیم و با مسئولان استانی هم دیداری در همین زمینه داشتیم. وی ادامه داد: بعد از آن 3جلسه در مجلس شورای اسلامی با نمایندگان و همچنین نهادهای نظارتی و همینطور دیوان محاسبات و سازمان بازرسی و دستگاه‌های مربوطه ازجمله تامین اجتماعی، وزارت کار و سازمان خصوصی‌سازی‌ و مسئولان محلی خوزستان برگزار کردیم و در جلسه آخر وزیر اقتصاد و دارایی نیز حضور داشت.

  نمایندگان  و مسئله دفتر کار
نمایندگان به‌تازگی طرحی را تقدیم هیأت‌رئیسه و اعلام وصول کرده‌اند که درصورت تصویب نهایی یک‌بار برای همیشه تکلیف دفاتر کاری در اختیار نمایندگان مجلس روشن می‌شود. این طرح که با امضای ۵۰نفر از نمایندگان مجلس طراحی شده است، علاوه بر این تامین خودرو و شفافیت حقوق و مزایای نمایندگان در دوره نمایندگی را در دستور کار دارد. به‌گزارش فارس، آنها معتقدند استفاده از ساختمان‌های استیجاری برای دفتر نمایندگان باعث می‌شود تا همه اسناد و مدارک هر دوره در اختیار نمایندگان دوره‌های بعدی قرار نگیرد و ثابت نبودن محل دفتر باعث سردرگمی مردم در دسترسی به دفتر نمایندگان می‌شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید