• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
شنبه 7 تیر 1399
کد مطلب : 103456
+
-

انصاری‌فرد: به فکر بازگشت نیستم

انصاری‌فرد: به فکر بازگشت نیستم

شبکه الکاس قطر، خبری در توییتر رسمی‌اش منتشر کرده که بازتاب فراوانی در رسانه‌های داخلی داشته است. براساس اطلاعاتی که خبرنگار این شبکه به‌دست آورده، پرسپولیسی‌ها پیش از شروع فصل نقل‌ و ‌انتقالات با کریم انصاری‌فرد وارد مذاکره شده‌اند. جدا از الکاس، روزنامه الوطن هم در گزارشی این خبر را تأیید کرده و حتی روزنامه الشرق قطر در این خصوص با سرمربی السیلیه گفت‌و‌گویی کوتاه انجام داده است. سامی طرابلسی، سرمربی السیلیه در واکنش به خبر مذاکره انصاری‌فرد با پرسپولیسی‌ها گفته است:‌«‌فکر نمی‌کنم این انتقال عملی شود. انصاری‌فرد در السیلیه خواهد ماند، زیرا او برای فصل آینده نیز با ما قرارداد رسمی دارد. اگر انصاری‌فرد بخواهد به پرسپولیس برود این موضوع دیگر در اختیار مدیران تیم السیلیه است و آنها باید تصمیم بگیرند. بازیکن به تنهایی نمی‌تواند تصمیم بگیرد، زیرا طرفین با هم قرارداد رسمی دارند.» بازتاب فراوان خبر بازگشت احتمالی انصاری‌فرد به پرسپولیس بهانه‌ای شد تا تماسی با این بازیکن داشته باشیم. جالب اینکه مهاجم ملی‌پوش السیلیه تمام اخبار را تکذیب کرده و همه‌‌چیز را شایعه دانسته است. انصاری‌فرد در گفت‌و‌گو با همشهری می‌گوید: «من یک فصل دیگر با السیلیه قرارداد دارم و بحث بازگشتم به ایران و پرسپولیس شایعه است. من با هیچ‌کس مذاکره نکرده‌ام و فعلا در فکر بازگشت به لیگ ایران نیستم. معمولا شایعات نقل و انتقالاتی در پایان هر فصل شروع می‌شود ولی 5بازی دیگر به پایان لیگ قطر باقی مانده است.»

  چند خط در مورد شایعه جذاب بازگشت انصاری‌فرد به پرسپولیس
مدت‌هاست که زمزمه انتقال کریم انصاری‌فرد به پرسپولیس به گوش می‌رسد؛ شایعه‌ای که با بازتاب در شبکه الکاس قطر جدی‌تر هم شده است. کریم 30ساله هم‌اکنون در عضویت السیلیه قطر است و رسانه‌های این کشور گاه و بیگاه اخباری در مورد پایان همکاری با او منتشر می‌کنند. اینطور به‌نظر می‌رسد که انصاری‌فرد برای فصل آینده مورد نظر مدیران السیلیه نیست و همین مسئله بازگشت او به پرسپولیس را باورپذیرتر می‌کند. فراموش نکنیم سرخپوشان حتی همین الان هم به‌شدت با مشکل کمبود مهاجم مواجه هستند و اگر بنا به جدایی علی علیپور یا مهدی ترابی در پایان فصل باشد، این مشکل تشدید هم خواهد شد. بنابراین مدیران باشگاه حتما از انگیزه کافی برای بازگرداندن کریم برخوردار هستند.
انصاری‌فرد لیگ دوازدهم در پرسپولیس حضور داشت و به بخشی از پروژه شکست‌خورده کهکشانی‌ها در این تیم تبدیل شد. محمد رویانیان در آن فصل تیمی پرستاره بست که البته نتوانست حواشی آن را مهار کند و همه با هم غرق شدند. یکی از مشکلات کریم در آن فصل، حضور همزمان محمد قاضی بود؛ بازیکنی که سبک و منطقه بازی‌اش کاملا شبیه انصاری‌فرد بود و همین مسئله مشکل درست می‌کرد. انصاری‌فرد روز 28خرداد91 و 18روز بعد از محمد قاضی به پرسپولیس پیوست. همان زمان این نقل قول غیررسمی از قاضی وجود داشت که اگر می‌دانست کریم هم پرسپولیسی می‌شود، به یک تیم دیگر می‌رفت. عجیب اینکه هر دو مهاجم در پایان فصل از پرسپولیس جدا شدند و به اردوگاه رقبا پیوستند؛ قاضی سر از استقلال درآورد و انصاری‌فرد تراکتوری شد.
به هر حال انصاری‌فرد در پرسپولیس دوران پرفراز و نشیبی را پشت سر گذاشت. او بعضا دور از انتظار بود و در برخی مسابقات خوش می‌درخشید. کریم 2 هت‌تریک برای سرخ‌ها انجام داد؛ یکی در لیگ برابر پیکان با هدایت مانوئل ژوزه و دیگری در جام حذفی مقابل ملوان زیر نظر یحیی گل‌محمدی. انصاری‌فرد حتی در همان فینال تلخ کذایی برابر سپاهان هم یکی از گل‌های پرسپولیس را به ثمر رساند و بنابراین عجیب نیست که یحیی به جذب دوباره او تمایل داشته باشد. کریم در این سال‌ها باتجربه‌تر شده و اگر قصد بازی در لیگ ایران را داشته باشد، پرسپولیس می‌تواند برای او بهترین گزینه باشد. البته در این صورت انصاری‌فرد باید شانس بیاورد اتفاقات عجیب 7سال پیش تکرار نشود و این بار خبری از بی‌ثباتی و تغییر مربی یا باندبازی و هرج و مرج داخل تیم نباشد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید