• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
یکشنبه 25 خرداد 1399
کد مطلب : 102624
+
-

جهان

  جان سیاهان اهمیت دارد
تیم‌های لیگ برتری که از 3 روز دیگر رقابت‌های این لیگ را از سر خواهند گرفت، مجازند تا به‌جای نام خود از شعار «جان سیاهان اهمیت دارد» پشت پیراهن بازیکنان خود استفاده کنند. بازیکنان میلان و یوونتوس هم پیش از دیدار پریشب جام حذفی از همین شعار استفاده کردند؛ البته روی پیراهن مخصوص گرم کردن‌شان. 

 جنجال‌های ماریو ادامه دارد
   بالوتلی که فکر کرده بود به‌خاطر قرنطینه و کرونا می‌تواند تمرینات تیم برشا را بپیچاند به دردسر افتاد. او پس از مدت‌ها غیبت از چهارشنبه تصمیم گرفته بود به تمرین برگردد اما راهش ندادند. حالا باشگاه ایتالیایی از او و مدیر برنامه‌های جنجالی‌اش -مینو رایولا- شکایت کرده است؛ نه به‌دلیل غیبت، بلکه به‌خاطر افشای اخبار داخل باشگاه در اینستاگرام درباره بازرسی از کادر پزشکی این باشگاه.

 تکذیب فوت به خاطر کرونا
درحالی‌که تکذیب شده که علت فوت 2 بازیکن ایرانی -علی نیکبخت و متین قوسی- به‌دلیل بیماری کووید-19بوده، خبر رسید یک مربی فوتبال در عراق به‌خاطر ابتلا به همین بیماری مرده است. نام این مربی علی هادی 53ساله است. او مربی تیم زاخو بود.

  ادعای عجیب ونگر
آرسن ونگر که در فیفا شغل اداری پیدا کرده، معتقد است کرونا باشگاه‌های ضعیف را ضعیف‌تر و پولدارها را پولدارتر می‌کند که البته به‌نظر نمی‌رسد این ادعا کاملا صحیح باشد؛ چون باشگاه‌های ثروتمند هم از تعطیلی‌ها و بازی‌های بدون تماشاگر زیان دیده‌اند. برای نمونه می‌توان به بارسلونا اشاره کرد که برای خریدهای مدنظر هواداران خود پولی در خزانه ندارد و به‌خاطر اوضاع اقتصادی پساکرونا نمی‌تواند روی فروش بازیکنانی مثل کوتینیو یا دمبله با قیمت بالایی حساب کند. 

  خبر بد برای بنیتس
 دیگر کمتر کسی جرأت می‌کند برای فوتبال حرفه‌ای پای خود را به چین که کانون کرونا بود، بگذارد؛ به همین دلیل دولت این کشور تصمیم گرفته برای دلجویی از 29بازیکن و مربی خارجی که پیش از این به‌دلیل شرایط قرنطینه و قوانین اجازه بازگشت به این کشور را نداشتند، ویزای اختصاصی صادر کند. این خبر بدی برای رافا بنیتس است که قصد داشت با استفاده از ممنوعیت ورود به چین قراردادش را با دالیان فسخ کند و به نیوکاسل برگردد.

این خبر را به اشتراک بگذارید