• چهار شنبه 16 اسفند 1402
  • الأرْبِعَاء 25 شعبان 1445
  • 2024 Mar 06

فرشته‌ای در سیل آمد

زن باردار فقط چند لحظه تا زایمانش فاصله داشت که از مناطق سیل‌زده و آب‌گرفته به مرکز درمانی منتقل شد و در شرایطی ویژه، دخترش را به دنیا آورد.
رهبر معظم انقلاب: حضور در انتخابات جهاد بود

25 میلیون مجاهد

رهبرمعظم انقلاب صبح سه‌شنبه پس از کاشت ۳ اصله درخت که همزمان با روز درخت‌کاری انجام شد، از حضور ملت ایران در پای صندوق‌های رأی در ۱۱ اسفندماه تشکر کردند و گفتند: حضور ملت ایران در انتخابات انجام وظیفه اجتماعی و تمدنی و یک جهاد بود.

جهاد مردم در انتخابات

تازه جنگ احد با تمام سختی‌ها و کارشکنی‌های منافقین و فرار عده‌ای از میدان جنگ تمام‌شده بود که خبر رسید لشکر بزرگي از دشمن پس از پیروزی در احد، تصمیم به حمله مجدد و یکسره کردن کار مسلمانان گرفته تا آنها را بترساند.

نگاهی به‌علت‌های ساختاری مشارکت پایین در تهران

ساختار انتخابات در تهران ضد‌مشارکت و ضد‌عدالت است. این امکان فراهم نیست که شهروندان تهرانی در مناطق ۲۲گانه هرکدام نماینده خودشان را انتخاب کنند.

ملاقلی پور باعث شد‌ کارگردان شوم

دانش‌آموخته تئاتر، باسابقه اجرای چند نمایش و کارگردانی سریالی برای تلویزیون، به‌عنوان چهره‌ای تازه با «ایستاده در غبار» محمدحسین مهدویان به شهرت رسید.

فرصت طلایی تهران

برقی‌سازی‌ ناوگان حمل‌ونقل عمومی یکی از برنامه‌های مورد تأکید مدیریت ششم شهر تهران است که این نسخه را برای درمان معضل آلودگی و کاهش ترافیک پایتخت پیچید. برهمین اساس تمامی مسیرها برای رسیدن به این مهم دنبال می‌شود و یکی از آنها تهیه ناوگان برقی از چین است.