• پنج شنبه 28 دی 1402
  • الْخَمِيس 7 رجب 1445
  • 2024 Jan 18

ساخت ۳مجموعه ورزشی بزرگ در تهران

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری از توسعه مجموعه‌های ورزشی پایتخت خبر داد
سرانه فضاهای ورزشی در شهر تهران براساس آخرین آمارهای ارائه شده تنها 57سانتی‌مترمربع است؛ درحالی‌که این سرانه در سطح جهان به 2.5مترمربع می‌رسد.
50زن افتخارآفرین را در مترو ببینید

مترو گالری شد

علم، فرهنگ، هنر، ورزش، خانواده و اجتماع برای‌شان فرقی ندارد، به هر عرصه‌ای که راه یافتند، چنان خوش درخشیدند که حالا جهان حیرت‌زده از فروغ بانوان ایرانی است؛ آنهایی که محدودیت‌ها و موانع را یکی پس از دیگری پشت سر گذاشتند و در کنار نقش‌ها و جایگاه ‌خانوادگی‌شان، درجامعه نیز همچون نگین بر فراز عرصه‌های مختلف تابانند و نام بانوی ایرانی را سرآمد کرده‌اند.

سلبریتی‌های واقعی در گالری مترو

وقتی سخن از سلبریتی می شود عمدتا ذهن ها سمت چند بازیکن و بازیگر دارای شهرت می رود. اما به واقع سلبریتی کیست؟ سلبریتی دو معنای ممدوح و مذموم دارد. سلبریتی ممدوح فرد دارای شهرتی است که به واسطه هنر یا علمش محبوب مردم است.

جست‌وجوی زغال و زغالی‌ها سر سیاه زمستان

امروز به یمن وجود نعمت گاز شهری، دیگر سوخت‌های به‌کار رفته قدیمی، چندان کاربردی ندارند و در میان آنها، ذغال‌ که امروزه به‌صورت زغال نوشته می‌شود‌، کمترین کاربرد را دارد، اما 6-5دهه پیش، تنها گرمابخش خانه‌ها «سَرِ سیاهِ زمستان» زغال بود و گلوله!

سد محکم موشکی

حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مقر موساد در اربیل عراق و محل تجمع تروریست‌ها در سوریه و پاکستان واکنش‌های گسترده‌ای را در پی داشته است.

روایت تازه از شب قتل مهرجویی و همسرش

نخستین جلسه محاکمه قاتلان داریوش مهرجویی و همسرش که اواخر مهرماه امسال در ویلایشان در زیبادشت کرج به قتل رسیدند صبح دیروز چهارشنبه در شعبه اول دادگاه کیفری استان البرز آغاز شد.
گفت‌وگو با عضو تیم سازنده روبات سینا که از کانادا برای کار کردن به ایران آمد

سینا از 500کیلومتری جراحی کرد

«مسعود شریفی» یکی از هزاران نخبه ایرانی است. او پس از گذراندن دوره‌های کارشناسی و کارشناسی ارشد در ایران، برای تکمیل تحصیلات خود به کانادا رفت.

تاکسی؛ از درشکه تا ماشین‌های برقی

بازار 600میلیون دلاری گیاهان دارویی

امضای 60 هزار قرارداد رایگان با «خودنویس»