02
پنج شنبه 28 دی 1402
شماره 9005
سیاست
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

تدارک صداوسیما برای کاندیداها

رئیس سازمان صداوسیما گفت: غیراز برنامه‌های تلویزیونی که برای حوزه‌های انتخابیه درنظر گرفته شده، تلوبیون هم یک صفحه به همه کاندیداهای انتخابات مجلس اختصاص می‌دهد.
ویژه
سردار امیرعلی حاجی‌زاده، فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: انتقام سخت، اخراج و ازاله آمریکا از منطقه است و انتقام سخت صرفا با موشک به دست نمی‌آید.
کارکنان شرکت‌های خلاق از مزایای تخصصی امریه سربازی برخوردار می‌شوند
تمرین مشترک نیروی دریایی ارتش جمهوری‌اسلامی ایران و پاکستان، با مشارکت ناوهای موشک‌انداز و شناورهای رزمی نیروی دریایی 2 کشور، در تنگه هرمز و خلیج‌فارس برگزار شد.
غلامحسین محسنی‌اژه‌ای، رئیس قوه قضاییه در ادامه بازدید‌های میدانی خود از مراجع و مراکز قضایی، از مجتمع قضایی بعثت و دادسرای ناحیه۱۶ در جنوب پایتخت بازدید کرد .

پاسخ سخت به تروریسم

اعضای هیأت دولت به مهم‌ترین اتفاقات هفته گذشته واکنش نشان دادند
گزارش
جلسه هیأت دولت این هفته به ریاست سیدابراهیم رئیسی برگزار شد.
هشدار ایران به آمریکا از داووس

هشدار ایران به آمریکا از داووس

امیرعبداللهیان به آمریکایی‌ها هشدار داد نباید سرنوشت خود را به سرنوشت نخست‌وزیر رژیم‌صهیونیستی گره بزنند
رایزنی‌های وزیر امورخارجه ایران در حاشیه اجلاس داووس در سوئیس درحالی است که «تحولات غزه»، «افزایش تنش‌ها در دریای‌سرخ» و همچنین «مناسبات دوجانبه» 3 محور اصلی رایزنی‌های حسین امیرعبداللهیان در داووس به‌حساب می‌آید.
امیرعبداللهیان: حاکمیت پاکستان قویا مورد توجه ماست
حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان در گفت‌وگوی تلفنی با جلیل عباس جیلانی، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی پاکستان با تأکید بر احترام جمهوری اسلامی ایران به حاکمیت و تمامیت ارضی کشور دوست، برادر و همسایه پاکستان اظهار داشت: حاکمیت و تمامیت ارضی پاکستان قویا مورد توجه ماست.
PDF سیاست
کوتاه سیاست
تیمی از اشرار تروریست گروهک جیش‌الظلم که به‌دنبال اجرای اقدام‌های تروریستی بودند در راسک شناسایی و منهدم شد.
X
X
در یک اقدام تروریستی یک نفر از کارکنان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان به نام سرهنگ پاسدار حسینعلی جاودان‌فر که در بازگشت مأموریت اداری بود، در جاده خاش به زاهدان مورد اصابت گلوله قرار گرفته و به شهادت رسید