• چهار شنبه 29 آذر 1402
  • الأرْبِعَاء 7 جمادی الثانی 1445
  • 2023 Dec 20

گفت و‌گو با وکیل مدافع شیطان

در جریان رسیدگی به پرونده سران کروهگ منافقین، دادگاه با ارسال پیام و انتشار آگهی از متهمان خواست تا در دادگاه حاضر شوند یا وکیل معرفی کنند؛ اما چون هیچ‌کدام وکیلی معرفی نکردند دادگاه برای رعایت حقوق‌شان برای آنها وکیل تسخیری تعیین کرد.

کارت قرمز به تبعیض

پس از صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام‌جهانی قطر، هیأت‌وزیران مصوب کرد تا امتیاز واردات خودرو به بازیکنان تیم ملی داده شود، اما این موضوع اعتراض ورزشکاران سایر رشته‌های ورزشی و اقشار مردم را به‌دنبال داشت.

پول‌پاشی آفت فوتبال تجارت‌زده

ورزش ایران غیر از فوتبالیست‌ها، ورزشکارهای دیگری هم دارد که همگی آنها نیازمند بهره‌مندی عادلانه از امکانات و منافع مالی مرتبط با فعالیت تخصصی خود هستند.
گفت‌وگو با لاله صبوری مجری‌مسابقه آشپزی با مامان

مادری کردن مثل تراپی است!

از هنرمندان باسابقه تلویزیون کشورمان است که در دهه 70وارد حرفه بازیگری شد. لاله صبوری، پس از بازی در جُنگ 77مهران مدیری به اوج شهرت رسید و نامش را جزو نخستین بازیگران زن کشورمان در ژانر طنز ثبت کرد.

یک پذیرایی لاکچری

دورهمی‌های دوستانه و پذیرایی از مهمان خوب و خوش بود البته فقط تا همین اواخر که دقیق‌ترش می‌شود تا پیش از لاکچریزه شدن دورهمی‌ها و پذیرایی‌ها! بار تجملات و لوکس‌نمایی که بر مهمانی و میزبانی نشست، دورهمی‌ها از اصالت و خوشی خالی شده‌اند.

جریمه شکاریوزپلنگ:1/4میلیارد تومان

جریمه آسیب زدن به حیات‌وحش در کشور بین 50هزار تا 200میلیون‌تومان است، اما جریمه شکار غیرمجاز هر قدر باشد، تورم آن را می‌بلعد و بی‌اثر می‌کند.

یلدای شمیران برفی بود

چند دهه پیش که برف، سنگین‌تر می‌بارید و چله‌کوچیکه با این ارمغان دلپذیر سراغ آبادی‌های شمیران می‌آمد، یلدا هم رنگ و بوی دیگری داشت.

رتبه نخست تولید رادیودارو