• یکشنبه 4 تیر 1402
  • الأحَد 6 ذی الحجه 1444
  • 2023 Jun 25

شورش در روسیه؛ از آغاز تا پایان

پوتین به‌همراه رئیس‌جمهور بلاروس، شورش رئیس گروه واگنر را مهار کردند
روسیه در میانه جنگ اوکراین، درگیر شورش مسلحانه داخلی شده است؛ شورشی که به‌ گفته «ولادیمیر پوتین»، رئیس‌جمهور این کشور، به منزله خنجر از پشت است. پوتین در سخنرانی روز شنبه ‌خود ضمن تأکید بر عزم کرملین برای مقابله با این شورش، به مردم روسیه اطمینان داد که سازمان‌دهندگان خیانت اخیر به ‌شدت مجازات خواهند شد.

ساخت آینده با ماهواره های ایرانی

به گزارش همشهری صنعت فضایی ایران طی سال‌های گذشته همیشه خبرساز بوده است. در حالی که کشور ما به خاطر تحریم‌های بین‌المللی در سال‌های گذشته امکان همکاری بین‌المللی را نداشته دانشمندان ایرانی در تمامی حوزه‌ها خودشان همه چیز را از صفر ساختند.

تنظیم‌گری اجتماعی برای نظارت بر اجرای قوانین

سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازیساترا که یک نهاد تنظیم‌گر محسوب می‌شود، براساس سیاست ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری در سال ۱۳۹۴ دارای 3 شأن اساسی است.

سخت‌جانی ایران برای پیشرفت فضایی

دوستی تعریف می‌کرد چند وقت پیش در یک کنفرانس بین‌المللی در زمینه هوافضا شرکت کرده. یکی از سخنران‌ها می‌گوید به همراه تیمش روی پروژه‌ای کار می‌کردند تا بتوانند محموله‌ای را دقیقا در نقطه خاصی از سطح مریخ فرود بیاورند.‌

بیمه رایگان 2دهک دیگر

تابستان سال گذشته با اجرای طرح دارویار، 3دهک اول جامعه تحت پوشش رایگان بیمه سلامت قرار گرفتند.
پشت پرده تولید مشروبات سمی که جان 17نفر را گرفت

فاجعه هزار لیتر متانول

در روزهایی که گذشت مرگ 17نفر و مسمومیت ده‌ها نفر دیگر در استان البرز به‌خاطر مصرف مشروبات الکلی مسموم، جنجال زیادی در رسانه‌ها به‌پا کرد. آمار بالای قربانیان و افرادی که در این ماجرا دچار صدمات جبران‌ناپذیری ازجمله کوری چشم شدند، توجه بسیاری از مردم را به این ماجرا جلب کرد و در این شرایط اخبار و حتی شایعات زیادی هم درباره منشأ مشروبات سمی منتشر شد.

جزئیات دریافت کارمزد از خرید با کارت بانکی