06
یکشنبه 4 تیر 1402
شماره 8810
حوادث
23023624
02123023902
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

جزئیات تازه از قتل دروازه‌بان مس کرمان

جنایی
«من قصد کشتن او را نداشتم و تیر را به پایش شلیک کردم اما گلوله به یکی از رگ‌های حساسش برخورد کرد.» این تازه‌ترین اعترافات جوانی است که به اتهام قتل دروازه‌بان تیم فوتبال امید مس کرمان دستگیر شده است.
ویژه
تحقیقات پلیس برای رازگشایی از مرگ مردی جوان که جسدش درخانه متروکه‌ای کشف شده، آغاز شده است.
دادسرا
به‌دنبال حمله و سنگ‌پرانی به خوابگاه فدراسیون ووشو و مجروح شدن خواهران منصوریان ورزشکاران مطرح کشورمان در این حادثه، آنها دیروز راهی دادسرای جنایی تهران شدند و از مهاجمان شکایت کردند.
پشت پرده تولید مشروبات سمی که جان 17نفر را گرفت

فاجعه هزار لیتر متانول

اصل ماجرا
در روزهایی که گذشت مرگ 17نفر و مسمومیت ده‌ها نفر دیگر در استان البرز به‌خاطر مصرف مشروبات الکلی مسموم، جنجال زیادی در رسانه‌ها به‌پا کرد. آمار بالای قربانیان و افرادی که در این ماجرا دچار صدمات جبران‌ناپذیری ازجمله کوری چشم شدند، توجه بسیاری از مردم را به این ماجرا جلب کرد و در این شرایط اخبار و حتی شایعات زیادی هم درباره منشأ مشروبات سمی منتشر شد.
عشق خوانندگی از مرد جوان سارق ساخت

عشق خوانندگی از مرد جوان سارق ساخت

جوان 21ساله که رویای خوانندگی درسر داشت و آرزو می‌کرد روزی خواننده لس‌آنجلسی شود، برای رسیدن به رویایش نقشه سرقت کشید. او طعمه‌هایش را بیهوش و علاوه بر سرقت اموالشان، از آنها اخاذی می‌کرد.
مرگ 3نوجوان هنگام آب‌تنی
در 3حادثه مختلف در کشور 3نوجوان هنگام آب‌تنی و شنا جان باختند.
PDF حوادث
کوتاه حوادث
از جمله اقدامات مفید و مشوق، در راستای کاهش مصرف و عبور از بحران کم‌آبی و کمبود انرژی، وعده رایگان‌شدن قبوض مشترکین کم‌مصرف بود.