• پنج شنبه 1 دی 1401
  • الْخَمِيس 28 جمادی الاول 1444
  • 2022 Dec 22

جلوگیری از‌ 113 زمینه ایجاد فساد

گلوگاه‌های فساد در شهرداری تهران شناسایی شده‌اند، اما بسته شدن آنها کار یک روز و 2روز نیست. از میان گلوگاه‌ها، برخی بسیار تو در تو هستند و پیچ و خم‌های فراوانی دارند.

اینترنت لاک‌پشتی

درحالی‌که 2هفته از مجازی‌شدن م000دارس و دانشگاه‌های برخی شهرهای کشور می‌گذرد، تجربه کاربران حاکی از اختلالات شدید در اینترنت حتی در پلتفرم‌های داخلی است.

«شب» در یلدا

شب را اهل معنا مظهر بروز و رخ‌نمایی محبوب می‌دانند. آنجا که آن معشوق کبریایی نازل در پرده کثرات می‌شود و در زلف پریشان خود هم پنهان می‌شود و هم آشکار، آنجا به شب می‌رسیم.

نفت در اوج

جواد اوجی، وزیر نفت دولت سیزدهم می‌گوید: تولید نفت ایران در کانال روزانه ٣ میلیون بشکه نفت قرار گرفت و ظرفیت تولید نفت سبک با ابتکار همکاران شرکت ملی نفت ایران و پژوهشگاه صنعت نفت روزانه ٢٠٠ هزار بشکه افزایش یافته است.

قیمت خودرو ترمز برید

بازار خودرو همچنان آشفته است و رشد قیمت با افزایش نوسان نرخ ارز بیشتر شده است.

300روز جنگ و ویرانی در اوکراین

صبح دیروز ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین به‌صورت ناگهانی در حساب توییتری خود اعلام کرد که برای تقویت امکانات دفاعی در راه واشنگتن است؛ چند ساعت بعد او در کاخ سفید با جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا دیدار کرد.

17000 لوح هخامنشی،‌گروگان آمریکا

معاون میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کشور که پیش تر از مدیران سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران بود و همزمان با حضور عزت‌الله ضرغامی به‌عنوان وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در ارگ آزادی تهران به سمت معاونت میراث فرهنگی کشور منصوب شد، پس از گذشت یک سال و 3 ماه از انتصاب به این سِمت، نخستین نشست خبری خود را برگزار کرد.

تهران چند پل دارد؟

در همشهری آنلاین بخوانید

حقوق بشر؛ طعمه سیاسی برای انزوای کشورها

تأثیر آلاینده‌ها بر سلامت شهروندان