• دو شنبه 20 مرداد 1399
  • الإثْنَيْن 20 ذی الحجه 1441
  • 2020 Aug 10

بازندگان کرونا

کرونا در بخش‌های مختلف اقتصادی چه آسیب‌هایی به جا گذاشت؟
از همان روزهای ابتدایی شیوع ویروس کرونا مشخص بود که اثرات منفی آن بر اقتصاد و به‌خصوص کسب و کارها اجتناب‌ناپذیر است و از همان ابتدا مشکلات یکی پس از دیگری خود را نشان دادند.

آن سوی خشم خیابان‌‌های بیروت

درحالی‌که حدود یک سال از شروع بحران بی‌سابقه مالی در لبنان می‌گذشت و هنوز چشم‌انداز روشنی از سوی حاکمیت برای مهار فروپاشی اقتصادی آماده نشده بود، انفجار بزرگ بندر بیروت فصلی جدید از بحران را در این کشور آغاز کرد.

لبنانی که نمی‌شناسیم

در نگاه اولیه به‌نظر می‌رسد به‌دلیل سیاست‌ها و همچنین نفوذ قابل توجه ایران در لبنان، شناخت بالایی از مسائل داخلی این کشور در فضای تحلیلی و رسانه‌ای ایران وجود داشته باشد.

آزادی مطبوعات و گردش صحیح اطلاعات

در تمجید از آزادی مطبوعات و رسانه‌ها، ضرورت وجود این آزادی و مضرات سرکوب و محدودسازی آن، بسیار سخن گفته شده است و این نوشتار در پی تکرار این واضحات و بدیهیات نیست.

یزد چگونه امین سرمایه‌گذاران شد

آخرین پایش‌ها از امنیت ‌سرمایه‌گذاری در استان‌های کشور، یزد را در جایگاه نخست قرار داده و به امن‌ترین منطقه برای سرمایه‌گذاران بدل کرده است.

دیدار شهردار تهران با سفیر لبنان

پیروز حناچی شهردار تهران و مهدی جمالی‌نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور با حضور در سفارت لبنان ضمن تسلیت به ملت و دولت لبنان با حسن محمود عباس، سفیر این کشور دیدار کردند.

خطر از دست رفتن امید

احمد برای زنده ماندن 10روز فرصت دارد

جشنواره رسانه‌های شهری برندگان خود را شناخت

اولین کتابفروشی امروزی در یزد