• پنج شنبه 5 دی 1398
  • الْخَمِيس 28 ربیع الثانی 1441
  • 2019 Dec 26

پایان یک هفته خفگی

وزارت کشور 9تصمیم هیأت وزیران برای مواقع آلودگی هوا را اعلام کرد
چشم‌ها به غرب خیره شده است.

بهرام بیضائی لوتی ‌که اسمش همه جا هست

منتظریم و بی‌تاب، برای اجراهای فوق‌العاده.

شادی‌های گم‌شده

اینکه حافظ گفته «کی شعر‌تر انگیزد، خاطر که حزین باشد» تنها شامل شعر نمی‌شود، او به‌عنوان شاعر در واقع حسب حال خودش یا امثال خودش را بیان کرده، وگرنه از خاطر حزین نه‌تنها شعر خوب تولید نمی‌شود، چنان‌که در دهه‌های اخیر شاهدیم، بلکه حزن و اندوه تأثیری ویرانگر بر ذهن فرد و جامعه در همه زمینه‌ها دارد و در نتیجه موجب روحیه‌ای یأس‌آمیز می‌شود که نشاط و سرزندگی را زایل می‌سازد و خلاقیت و ابداع و ابتکار را از آدمی سلب می‌کند.

توازن در نوسازی شهری

ایران و شهر ما، تهران، در حوزه‌ای با خطرپذیری بالا در مقابل زلزله قرار گرفته و زمین‌لرزه‌های متعددی را در طول تاریخ طولانی خود تجربه کرده است.

گزارش‌هایی از اختلال اینترنت

با وجود گذشت کمتر از یک‌ماه از تجربه قطع کامل اینترنت کشور روز گذشته بار دیگر دسترسی به شبکه جهانی در برخی استان‌ها با اختلال روبه‌رو شد
​​​​​​​روز گذشته با اختلال در دسترسی به شبکه جهانی نگرانی‌ و ترس از احتمال قطع مجدد اینترنت بار دیگر به میان مردم بازگشت.

شایعات آلوده

سنت نسبتا فراگیری در کشور ما رایج است که آدم‌های غریبه‌خصوصاً در مراسم رسمی و مهم - مثل خواستگاری-  وقتی با هم رو در رو می‌شوند و می‌خواهند فضای سنگین جلسه را بشکنند و فرایند گفت‌وگو را آغاز کنند، اول با شوخی و خنده درباره آب‌وهوا حرف می‌زنند.

رئیس‌جمهور: حمل‌ونقل عمومی را باید تقویت کنیم

حسن روحان0ی، رئیس‌جمهور با اشاره به ناسالم‌بودن هوا در برخی استان‌ها و شهرهای کشور، گفت: اینکه مردم در این روزها به وسایل نقلیه عمومی مانند مترو و اتوبوس پناه آورده‌اند، به‌معنای آن است که دولت و شهرداری‌ها باید همه دست به‌دست هم داده و ناوگان حمل‌ونقل عمومی را تقویت کنیم.

شهردار تهران: به‌دنبال تحقق مطالبات مردم هستیم

​​​​​​​دخل ری به خرجش نمی‌خورد. این سخن بسیاری از مدیران شهری است.

بم؛ زیر بار غم 16ساله