2
پنج شنبه 5 دی 1398
شماره 7841
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

روی خط انتخابات

58 روز
دبیر شورای نگهبان گفت:‌ الان در مقطع بررسی صلاحیت‌ها در شورای نگهبان هستیم و همکاران ما تا اواخر شب مشغول رسیدگی به پرونده‌های ثبت‌نام‌کنندگان براساس مستندات هستند.
ویژه
ادعای خبرگزاری رویترز از چند و چون اعتراضات بنزینی در آبان‌ماه گذشته و آماری که براساس گزارش‌های منافقین جمع‌آوری شده بود، دیروز با تکذیب 2مقام دولتی همراه شد.
مجمع
​​​​​​​وقت‌کُشی مجمع تشخیص مصلحت نظام برای تعیین‌تکلیف 2 لایحه مرتبط با FATF «گروه ویژه‌ اقدام مالی» در حالی است که جمهوری اسلامی ایران فرصت زیادی برای تصویب نهایی پالرمو لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مبارزه با جرایم سازمان‌یافته و CFT لایحه الحاق دولت ایران به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم ندارد.
​​​​​​​«وانگ‌یی» وزیر خارجه چین در مصاحبه‌ای با روزنامه مردم چین که چهارشنبه منتشر شد، به نقش کشورش در خاورمیانه پرداخت و افزود: چین همیشه حامی ایجاد و تثبیت صلح در خاورمیانه بوده ‌و در این زمینه در مسائلی مانند برجام، صلح فلسطین و اسرائیل و مسئله سوریه نقش‌آفرینی کرده است.
​​​​​​​مشاور امور بین‌الملل رهبر انقلاب هرگونه مذاکره با آمریکا پیش از لغو تحریم‌ها را کاملا مردود دانست و گفت: هیچ تصمیمی درباره چنین مذاکراتی وجود ندارد، تصمیم قاطع ایران عدم ‌هرگونه دیداری بین مسئولان ایرانی و آمریکایی است.
راهکارهای دولت برای هوای پاک

رئیس‌جمهور: حمل‌ونقل عمومی را باید تقویت کنیم

روحانی در جلسه هیأت دولت: مردم به مترو و اتوبوس پناه آورده‌اند و این به‌معنای آن است که دولت و شهرداری‌ها باید برای تقویت ناوگان حمل‌ونقل عمومی دست به‌دست هم دهند
دولت
حسن روحان0ی، رئیس‌جمهور با اشاره به ناسالم‌بودن هوا در برخی استان‌ها و شهرهای کشور، گفت: اینکه مردم در این روزها به وسایل نقلیه عمومی مانند مترو و اتوبوس پناه آورده‌اند، به‌معنای آن است که دولت و شهرداری‌ها باید همه دست به‌دست هم داده و ناوگان حمل‌ونقل عمومی را تقویت کنیم.
PDF ایران
کوتاه ایران
​​​​​​​دبیر کمیسیون ماده ۱۰ احزاب در نشست خبری هفتگی خود، اظهار کرد: هم‌اکنون ۱۱۶حزب دارای پروانه فعالیت هستند.
روزنامه القبس کویت به نقل از منابع آگاه مدعی شد که به‌زودی مذاکراتی سه‌جانبه میان عربستان و کویت از یک طرف و ایران از طرف دیگر برگزار خواهد شد.