• سه شنبه 26 آذر 1398
  • الثُّلاثَاء 19 ربیع الثانی 1441
  • 2019 Dec 17

هشدارهای دوستانه درباره FATF

سخنگوی وزارت خارجه: کشورهای دوست به ما اعلام کردند که اگر ایران به FATF نپیوندد نمی‌توانند با بانک‌های ایرانی کار کنند - سخنگوی دولت: بررسی 2لایحه پالرمو و CFT در دستور کار مجمع قرار گرفته است - از طرف دولت، لعیا جنیدی و فرهاد دژپسند مذاکرات جدیدی را با اعضای مخالف FATF در مجمع آغاز کرده‌اند
همزمان با روزهای پایانی آذرماه نیمی از مهلت 4ماهه گروه ویژه اقدام مالی به ایران برای پیوستن به کنوانسیون‌های پالرمو و CFT هم سپری می‌شود و تکلیف این لوایح مشخص نشده است.

گل اول به دروازه تلویزیون

از آخرین برنامه‌90 که 20اسفند سال گذشته روی آنتن رفت، تا انتشار برنامه اینترنتی کلاسیکو، عادل فردوسی‌پور نزدیک به 9‌ماه منتظر ماند. به‌نظر می‌رسید او در این مدت همچنان امیدوار بوده امکان دوباره‌ای برایش فراهم شود تا تولید برنامه محبوبش را از سر بگیرد.

FATF در فرصت واپسین

در فاصله یک‌ماه و نیم به نشست بعدیFATF دور جدیدی از بحث‌های بسیار مهم در این رابطه در حال انجام است.

انحصار صداوسیما شکسته شده‌است

انحصار تلویزیون و شبکه‌های رسمی تلویزیونی سال‌هاست که در کشور ما مرحله به مرحله شکسته شده است.

حل مشکل مسکن جوانان نیازمند تلاش جمعی

دعوت رئیس‌جمهور محترم از شهرداری‌ها در ورود به عرصه تامین مسکن استیجاری ارزان برای اقشار آسیب‌پذیر در جلسه شورای‌عالی مسکن را باید فرمانی در جهت برداشتن گام‌های جدی حل مشکل مسکن اقشاری دانست که به‌دلیل ضعف بنیه اقتصادی و ناپایداری درآمدی از جریان عرضه و تقاضای مسکن حذف شده‌اند.

کلاف سردرگم بوی نامطبوع

بو دست از سر تهران بر نمی‌دارد. بعد از معمای حل نشده سال 97تهران در ماجرای بوی نامطبوع، طی هفته اخیر 3بار این بو در شهر پخش شده است.

باید از سیل بهار امسال درس بگیریم

9‌ماه از حادثه سیل بهاری می‌گذرد و بخشی از خسارت‌ها جبران شده است اما شهرداری‌های این مناطق با کمبود ماشین‌آلات روبه‌رو هستند و بخشی از امکانات آنها در جریان کمک‌رسانی به سیل‌زدگان فرسوده و از کارافتاده شده است.

حقیقت؛ ایستاده در غبار

آیین پایانی جشنواره سینماحقیقت با آلودگی شهر و امید برای هوای تازه در تالار وحدت آغاز شد.

سمفونی فقر در میان شعله‌های نفت