• شنبه 23 آذر 1398
  • السَّبْت 16 ربیع الثانی 1441
  • 2019 Dec 14

توکیو؛ دریچه مذاکره وگشایش اقتصاد

حسن روحانی، رئیس‌جمهوری احتمالا در روزهای آخر همین هفته، زیر موج فشارها و هشدارهای رسانه‌های مخالف دولت، راهی ژاپن خواهد شد.

رأی انگلیسی‌ها به بوریس و برگزیت

حزب محافظه‌کار انگلیس، با پیروزی قاطع در انتخابات سراسری اکثریت کرسی‌های مجلس را در اختیار گرفت تا بوریس جانسون بار دیگر هدایت دولت را در دست بگیرد؛ دولتی که این بار حمایت لازم برای پایان دادن به بحران برگزیت و خارج کردن انگلیس از اتحادیه اروپا را دارد.

خوش‌بین باشیم اما...

ایران و ژاپن به‌عنوان دو تمدن تاریخی، در دوسر جاده ابریشم قرار داشته‌اند، ژاپن به‌عنوان معجزه اقتصادی جهان پس از جنگ جهانی دوم، یکی از باثبات‌ترین و مستحکم‌ترین اقتصادهای جهان را دارد که در طول تاریخ، روابط خوبی با ایران داشته است.

توانمندسازی، کلید مسئله کودکان زباله‌گرد

زباله‌گردی کودکان یکی از بدترین اشکال کار کودک است که آثار جدی در سلامت جسمی و روانی آنها می‌گذارد.

یلدای طنازانه با تخفیف‌‌های ویژه

برنامه‌هایی که برای بلندترین شب امسال از سوی شهرداری تهران به اجرا درمی‌آیند، تشریح شد
نشست «سیاستگذاری و هماهنگی ویژه‌برنامه‌های شب یلدا» با حضور اعضای شورای شهر تهران و معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران برگزار شد.

مرتضی الویری ابقا شد

مرتضی الویری در سال سوم پنجمین دوره شورای‌عالی استان‌ها برای بار سوم به‌عنوان رئیس شورا انتخاب شد.

تحریم شفا

​​​​​​​جان آدم‌ها که به میان می‌آید، همه‌‌چیز رنگ دیگری به خود می‌گیرد.

کیک های قرصی

​​​​​​​جاسازی قرص در کیک و کلوچه تعدادی از شرکت‌های مهم تولید‌کننده مواد غذایی و شکلات کشور در روزهای گذشته حاشیه‌ها و نگرانی‌های بسیاری را به‌وجود آورده و تصاویر بسیاری در این خصوص در شبکه‌های مجازی منتشر شده است؛ اتفاقی که کیانوش جهانپور، سخنگوی سازمان غذا و دارو در گفت‌وگو با همشهری درباره آن می‌گوید که قطعا اقدامی خرابکارانه برای آسیب زدن و تخریب صنایع غذایی کشور است.