• سه شنبه 4 تیر 1398
  • الثُّلاثَاء 21 شوال 1440
  • 2019 Jun 25

آغاز انتخاب «یاران‌شهر»

ثبت‌نام کاندیداهای شورایاران شهر تهران از دیروز آغاز شده و قرار است انتخابات این نهاد اواخر تیر یا اوایل مرداد برگزار شود
شورایاران، «یاران شهرند»؛ نهادی که مردمی‌ترین نهاد اجتماعی، نظارتی و شهری محسوب می‌شود.

تغییر به نفع مردم

«ایجاد تغییر به نفع مردم»؛ این کلیدواژه مجموعه سخنان و اظهارات حجت‌الاسلام سید‌ابراهیم رئیسی طی 3‌ماه گذشته است که سکان قوه قضاییه را به‌عهده گرفته است.

افشاگری ایران علیه صلح‌طلبی ترامپ !

اکنون با همه مقدماتی که در مناقشه ایران و آمریکا گذشت این سؤال مهم خودنمایی می‌کند که اولا سمت و سوی حوادث چگونه خواهد بود و دوم

کمیسیون ماده 100 و حق مردم بر شهر

چندی پیش سخنگوی شورای شهر تهران از نقیصه‌ای در ماده 100 قانون شهرداری سخن گفت و یادداشتی در روزنامه همشهری مورخ 8/2/1398در این‌باره نوشت.

دلایل شکست اردوغان در استانبول

انتخابات شهرداری استانبول را باید در 2سطح کلان مورد بررسی قرار داد؛ یکی، نوع کمپین انتخاباتی که حزب حاکم «عدالت و توسعه» و حزب اپوزیسیون «جمهوریخواه خلق» به راه انداختند و دیگری، بستر جامعه‌شناختی که انتخابات اخیر در آن برگزار شد.

نواحی تهران نوک پیکان خدمات رسانی

«متوسط طول زمان صدور پروانه ساختمانی زیاد است.» شهردار تهران در همایش فصلی مدیران شهرداری ضمن بیان این مطلب گفت: «یکی از اهداف ایجاد دفاتر خدمات در مناطق، کاهش زمان و کاهش نیروی انسانی بود.»

چرخش قدرت در استانبول

استانبول، یکی از جهانی‌ترین شهرهای ترکیه و خاورمیانه، روز و شب متفاوتی را پشت سر گذاشت و از دیروز وارد دوران جدیدی شد؛ دورانی که می‌تواند برای سراسر ترکیه هم شرایط جدیدی را رقم بزند.
سخنگوی وزارت خارجه: آمریکایی‌ها می‌دانند تحریم‌ها چاره‌ساز نیست

نمایش تازه تحریم

دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا که پیش‌تر وعده داد بود به‌زودی تحریم‌های جدید سهمگینی را علیه ایران اعمال خواهد کرد