• شنبه 25 خرداد 1398
  • السَّبْت 11 شوال 1440
  • 2019 Jun 15

رؤیایی به رنگ خیابان

با پاهای کوچک‌شان در هیاهوی شهر به‌دنبال زندگی می‌دوند. شهر در تسخیر آدم‌بزرگ‌هاست، گذرها پر شده از قامت‌ بلندشان. قله‌هایی که دست‌های هیچ کودک کاری به آن نمی‌رسد.

ائتلاف شرق

یک روز بعد از سفر نخست‌وزیر ژاپن به ایران و پیغام بی‌جواب ترامپ به رهبر انقلاب، حسن روحانی رئیس‌جمهور با سران چین و روسیه دیدار کرد.

مسئله کار کودک

روز جهانی مبارزه با کار کودکان بهانه‌ای است تا جامعه جهانی را نسبت به خطراتی آگاه کند که کار کودکان می‌تواند بر روح و جسم آنها باقی بگذارد.

همراهی استراتژیک در شانگهای

سازمان شانگهای در درجه اول یک سازمان کاملا منطقه‌ای برای هماهنگ کردن مناسبات بین روسیه و چین در حوزه آسیای مرکزی است که به‌طور طبیعی یک قلمروی رقابت جدی میان این کشورهاست.

مشکل اصلی ایران چیست؟

مردم در انتخابات 96 با رأی 24میلیونی خود به روحانی شگفتی آفریدند؛ شگفتی‌ای که به‌دنبال آن شرایط سختی را برای رأی‌دهندگان به‌دنبال داشت.

6سال با روحانی

اقتصاد تحت تاثیر رفتارهای سیاسی است .

نوسازی شهرداری؛ یک ضرورت

بیش از 30سال از آخرین به‌روز رسانی ساختار مدیریت شهری تهران می‌گذرد
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار نخست‌وزیر ژاپن:

ترامپ را شایسته مبادله پیام نمی‌دانم

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر انقلاب اسلامی صبح روز پنجشنبه در دیدار آبه شینزو، نخست‌وزیر ژاپن و هیأت‌همراه تأکید کردند: جمهوری اسلامی ایران هیچ اعتمادی به آمریکا ندارد و تجربه تلخ مذاکرات قبلی با آمریکا در چارچوب برجام را به هیچ‌وجه تکرار نخواهد کرد؛ زیرا هیچ ملت آزاده و عاقلی مذاکره تحت فشار را نمی‌پذیرد.

فریبکاری در دریای عمان