• یکشنبه 30 دی 1397
  • الأحَد 13 جمادی الاول 1440
  • 2019 Jan 20

کنکور رنگ عوض می کند

ثبت نام دانشگاه‌های بدون کنکور درحالی از دیروز شروع شد که دانش‌آموزانی که خود را برای امتحان امسال آماده می‌کنند از بی‌نتیجه بودن این اقدام می‌گویند
دو هفته پیش وزیر آموزش و پرورش در توییتر خود از حذف کنکور در 85درصد رشته‌های دانشگاهی خبر داد و این تصمیم را بزرگ‌ترین اتفاق در نظام آموزشی جدید خواند.

رکاب‌زنی تهرانی‌ها در هوای‌پاک

تهران در روز هوای پاک هم مانند سه‌شنبه‌های بدون خودرو، میزبان دوچرخه‌سوارانی بود که به امید هوای بهتر رکاب زدند.

الزام به برنامه‌ریزی «هنر عمومی»

در اقدامی پیشرو با پیشنهاد کمیته هنر شورای شهر تهران و با پیگیری و همراهی کمیسیون فرهنگی و اجتماعی و هم‌رأیی اعضای شورای شهر تهران، ماده‌ای جداگانه با موضوع «هنر عمومی» در برنامه 5ساله سوم شهر تهران به تصویب رسید.

پروازسیمرغ‌ها از دوبی

مهماندار دمای سرد تهران را اعلام و سفر خوشی را برای مسافران آرزو می‌کند. حالا باید در بخش تحویل‌بار منتظر ماند تا محموله شامل مهم‌ترین جایزه هنری مملکت ترخیص شود؛ محموله‌ای که از امارات متحده عربی رسیده و قرار است در روز 22بهمن به بهترین سینماگران کشور اهدا شود: سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر.

دیواری علیه امنیتی‌سازی ایران

توافق هسته‌ای وارد چهارسالگی شده، آمریکا دیگر جایی در برجام ندارد، اروپا اگرچه همچنان در برخی پرونده‌ها با ایران دچار اختلاف است اما به‌رغم همه اختلافات بخشی از برجام باقی مانده تا توافق هسته‌ای کماکان یگانه عامل شکاف کشورهای اروپایی و ترامپ بر سر ایران باشد.

انتقال تخفیف بیمه شخص ثالث، ممنوع

اعلام خبر تغییر سازوکار محاسبه حق بیمه شخص ثالث در روزهای اخیر با اما و اگرهای زیادی مواجه و شایعاتی در شبکه‌های اجتماعی مطرح شده مبنی بر اینکه قرار است از مردم پول بیشتری گرفته شود و حتی بیمه مرکزی دنبال خالی کردن جیب مردم است.