• یکشنبه 2 دی 1397
  • الأحَد 14 ربیع الثانی 1440
  • 2018 Dec 23

کوچ به حمل و‌نقل‌عمومی

هزینه کم، سازگاری با محیط‌زیست، افزایش سلامت زیست شهری و... از مزایای استفاده از سیستم حمل‌ونقل عمومی و پاک است؛
ملاقات‌با فوتبال پس از40 سال

جامعه‌شناس دراستادیوم

نگاه تحلیلگران مسائل سیاسی و اجتماعی ایران به فوتبال چه اندازه به واقعیت نزدیک است؟ آنها تماشاگران فوتبال را چقدر می‌شناسند؟ از فضای استادیوم‌ها چه می‌دانند؟

تشویق مردم به استفاده از حمل‌ونقل پاک

حمل‌ونقل پاک کمترین اثر تخریبی را برای محیط‌زیست دارد و استفاده از حمل‌ونقل عمومی پاک به‌خصوص مترو جایگاه ویژه‌ای در حمل‌ونقل کلانشهرها دارد و باید در اولویت مدیریت شهری قرار گیرد که البته از اولویت‌های شهردار جدید نیز هست.

باز هم باید به سیاست ‌یارانه بدهیم؟

پس از آنکه آمریکا با خروج از برجام تحریم‌های یکجانبه‌خود را علیه کشورمان آغاز کرد، این خوش‌بینی در سیاستمداران و حتی بخش بزرگی از فعالان اقتصادی کشور وجود داشت که این تحریم‌ها نمی‌توانند به‌شدت دوره قبلی تحریم‌ها اقتصاد ایران را با فشار و محدودیت مواجه سازند؛

تغییر رویکرد با تکیه بر سرمایه اجتماعی

« بدنه سنگین و غیرچابک و منابع مالی ناپایدار». پیروز حناچی در چهارمین همایش فصلی مدیران شهرداری تهران با این دو کلید واژه سخنانش را شروع کرد.

ریشه‌تخریب‌آیت‌الله

در آستانه دومین سالروز درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، مخالفان فکری وی بار دیگر برای تخریب این چهره انقلابی دست به‌کار شده‌اند.

شمشیر انقلاب روی سر محتکران

در ماه‌های گذشته که قیمت انواع کالاها از پوشک بچه گرفته تا لاستیک کامیون سر به آسمان گذاشت و جهشی در حد رکوردهای جهانی داشت و شاید اگر در مسابقات المپیک شرکت می‌کرد.

تهران در رقابت‌پذیری اقتصاد مردود شد