• دو شنبه 21 آبان 1397
  • الإثْنَيْن 3 ربیع الاول 1440
  • 2018 Nov 12

وزیر یا معاون در بهشت

شورا، فردا شهردار جدید تهران را انتخاب می‌کند
وزیر و معاونش که سال‌ها در کنار هم، در وزارتخانه مسکن و شهرسازی راه و شهرسازی مشغول کار بودند، حالا دو رقیب نهایی و اصلی برای شهرداری تهران شده‌اند.
سرانجام کمک‌های مردمی به زلزله‌زدگان به چه نقطه‌ای رسید؟

نرگسی که در ویرانه‌ها رویید

زلزله سرپل ذهاب که آمد خیلی‌ها به مناطق آسیب‌دیده رفتند، از مردم عادی گرفته که کمک‌ها را با خودروهای شخصی خودشان به منطقه بردند تا خیلی چهره‌های مشهور ورزشی، هنری و سیاسی که با چشم‌های اشک‌بار با زندگی ویران مردم عکس انداختند و ده‌ها وعده وعید سر دادند؛‌ اما در این میان، یک نفر بود که بدون هیچ وعده و وعیدی ماند و یک سال تمام برای ساختن آن ویرانه‌ها تلاش کرد؛ او نرگس کلباسی بود.

همه رکوردها و یک راه ‌نرفته

همه‌‌چیز شورای پنجم شهر تهران یک رکورد است؛ هم میزان آرایی که به دست آورد و هم مهم‌ترین وظیفه‌اش که انتخاب شهردار است.

بازنشستگی؛ پاداش یا مجازات

پس از تصویب و ابلاغ قانون منع به‌کار‌گیری بازنشستگان، صاحب‌نظران از زوایای مختلف حقوقی، اجرایی و سیاسی از موضع موافق، مخالف و منتقد به آن پرداختند.

تمرکز بر برنامه‌های 5ساله

ترامپ با نادیده گرفتن توافق‌های بین‌المللی بخشی از اقتصاد ایران را با هدف فشار آوردن بر مردم، تحریم کرد.

در سیاست خوب عمل نکردیم

آیت‌الله حسین موسوی‌تبریزی یک دهه پس از نخستین مسئولیت‌هایش در انقلاب کناره‌گیری می‌کند و کنشگری سیاسی در قالب فعالیت‌های تشکیلاتی را در کنار تدریس حوزوی دنبال می‌کند.

کلید بورس در قفل مشکلات اقتصاد

این روزها همه از بازار سرمایه حمایت می‌کنند و آن را یکی از راه‌های اصلی نجات اقتصاد ایران از آسیب‌های غول نقدینگی می‌دانند؛ از رئیس‌جمهور گرفته تا اعضای کابینه، همه به این بازار اشاره می‌کنند و از آن انتظار کیمیاگری دارند.
آیا ضوابط نظارتی تغییر کرده یا کمبود ایده و منابع مالی، مجموعه های تلویزیونی را دچار افت کرده است؟

سریال ها با مردم فاصله دارند

سریال‌سازی‌، دشوارترین، مهم‌ترین و پرمخاطب‌ترین بخش از برنامه‌های نمایشی شبکه‌های تلویزیونی جهان است. به همین دلیل تولید سریال‌های مختلف باید همراه با دقت، محاسبه هزینه و فایده، توجه به نیازهای مخاطب و مصالح عمومی باشد.