• دو شنبه 2 مهر 1397
  • الإثْنَيْن 13 محرم 1440
  • 2018 Sep 24

فرصت‌های یک مواجهه

حسن روحانی، رئیس‌جمهور روز گذشته برای آغاز یک نبرد دیپلماتیک جدید در سازمان ملل راهی نیویورک شد؛ جایی که سال گذشته با نطق ادبی خود تاریخ ایران را به رخ دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا کشاند و سخنرانی پر از توهین ترامپ را به سایه برد.
سید‌محمدعلی افشانی اعلام کرد: 630واگن جدید در مترو به‌کار گرفته می‌شود

ترافیک هوشمند مهرماه

صبح اول مهر در ساعتی که اولیای دانش‌آموزان، فرزندان خود را از خواب بیدار می‌کردند تا آماده رفتن به مدرسه شوند، شهردار و مدیران شهرداری از نمایشگر‌های سالن باشکوه کنترل ترافیک تهران شاهد حرکت نخستین خودرو‌ها در معابری بودند که برای استقبال از مهر آماده شده بودند.

راه غلبه بر ترافیک

آغاز سال تحصیلی در عین شور و نشاطی که با بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها برای شهر به ارمغان آورده است، بر سنگینی ترافیک معابر تهران نیز افزوده است.

تهران 1402 شهری بهتر خواهد بود

بعد از انتخابات اردیبهشت96 و آغاز دوره پنجم مدیریت شهری هم شورای اسلامی شهر تهران و هم شهردار منتخب، خودشان را متعهد به اجرای وعده‌هایی دانستند که در رقابت‌های انتخاباتی به مردم شهر داده بودند.
در سالروز تولد محمدرضا شجریان صورت گرفت

تکمیل باغ هنر بم پس از 15‌سال

پنجم دی‌ماه سال 1382بم ویران شد و هر چه داشت زیر آوار ماند؛ تراژدی‌ای فراموش‌نشدنی که 70درصد شهر را ویران کرد و 27هزار کشته و 30هزار مجروح برجای گذاشت. در شرایطی که داغ بازماندگان زلزله بم تازه بود، محمدرضا شجریان تصمیم گرفت برای بازسازی روحیه مردم آسیب‌دیده، پروژه باغ هنر بم را کلید بزند.

کاربران ایرانی علیه شبکه‌های لندن‌نشین

خوشامدگویی مجری شبکه تلویزیونی ایران اینترنشنال به سخنگوی گروه تروریستی «الاحواز» در لحظاتی که هنوز بوی باروت در هوای اهواز می‌پیچید، روی ترسناک‌تر حمله تروریستی روز شنبه بود.

جنگ قیمت‌ها در بازار نفت

طلای جهانی جودو پس از 15 سال