5
دو شنبه 2 مهر 1397
شماره 7486
بورس
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

خروج از بن بست

اقتصاد
به فاصله یک روز از انتشار نامه استعفای 7معاون بازنشسته وزارت صنعت، معدن و تجارت و در آستانه بررسی طرح استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت در مجلس، دیروز تأیید و تکذیب خبر استعفای محمد شریعتمداری به ماجرایی کشدار تبدیل شد.
ویژه
گشتی در مراکز فروش خودرو نشان می‌دهد با وجود کاهش تعداد خودروهای ناقص دپو شده در پارکینگ شرکت‌های خودروسازی و اجرای طرح‌های پیش فروش اینترنتی، قیمت‌ها در بازار خودرو همچنان رو به افزایش است.
بازارمالی
بانک مرکزی می‌گوید بانک‌ها در 5‌ماه نخست امسال 240هزار و 800میلیارد تومان وام پرداخت کرده‌اند که نسبت به‌مدت مشابه پارسال رشدی 15.6درصدی داشته است.

نگاه بازارها به نیویورک

همشهری بررسی می‌کند؛ قیمت سهام، دلار و طلا که از نظر مولفه‌های اقتصادی به بالاترین سقف تاریخی خود رسیده  در واکنش به تحولات سیاسی به کدام سو حرکت خواهد کرد؟
بازار
با نزدیک شدن زمان نشست شورای امنیت سازمان ملل و پس از آن آغاز اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران در آبان‌ماه نگاه سرمایه‌گذاران در بازار‌های طلا،  ارز و به‌ویژه بازار‌های مالی به تحولات سیاسی دوخته شده است؛ انتظار می‌رود روند حرکت منحنی قیمت‌ها در بازار‌ها در روز‌های آینده بر مبنای کاهش یا افزایش ریسک‌های سیستماتیک،  ناشی از تحولات سیاسی بین‌المللی ترسیم شود.