• شنبه 31 شهریور 1397
  • السَّبْت 11 محرم 1440
  • 2018 Sep 22

هشدار ایران؛ فشار آمریکا

بیژن زنگنه: هر تصمیمی خلاف منافع ایران باشد، وتو می‌کنم
همزمان با تشدید فشار رئیس‌جمهور آمریکا به برخی دولت‌های عربی عضو سازمان اوپک برای افزایش تولید و صادرات خود با هدف اعمال فشار بیشتر به ایران، بیژن زنگنه وزیر نفت هشدار داد: هر تصمیمی که اوپک برخلاف منافع ایران بگیرد را وتو خواهد کرد.
گفت‌وگوی همشهری با پدر و مادر شهید ابوالفضل کلهر که پیکرش پس از 36سال به خانه بازگشت

پایان بی‌قراری

از روزی که ابوالفضل آمده، محله در سکوت خفته. آدم‌های اینجا رؤیای روزهای اعزام را می‌بینند. زمان عقبگرد کرده به سال61؛ به تیر‌ماه؛ به رمضان داغ 61. ابوالفضل و همقطارهایش محو شده‌اند در میان دود اسپند

مرگ اوپک نزدیک است؟

سازمان کشورهای صادرکننده نفت اوپک در طول حیات 58ساله خود همواره فراز و نشیب‌های متفاوتی را تجربه کرده تا آنجا که یکجانبه‌گرایی برخی اعضا باعث شکنندگی این سازمان شده و به هنگامه سقوط جهانی قیمت طلای سیاه ‌باز این همکاری و همگرایی اعضا بوده که مانع سقوط آن شده و تجربه چندسال اخیر بین اعضای اوپک و برخی کشورهای بزرگ تولیدکننده خارج از این سازمان موسوم به غیراوپکی‌ها هم نشان داده که منافع تولیدکنندگان نفت و امنیت مصرف‌کنندگان در گرو آینده‌نگری و پرهیز از یکجانبه‌گرایی است.

گنجینه رشادت

چرا باید هفته دفاع‌مقدس را گرامی داشت و آن روز‌ها را دوباره یادآوری کرد؟ وقتی صحبت از هفته دفاع‌مقدس می‌کنیم در واقع گنجینه‌ای از رشادت‌‌، ایثار و استقامت را بیان ‌می‌کنیم.

تغذیه سالم برای دانش‌آموزان

امروز هیچ‌ یک از ما در این نکته که «تغذیه مناسب، سلامت ما را تضمین می‌کند» تردید نداریم؛ درصورتی که بسیاری از ما هنوز گرفتار رژیم‌های غذایی نامناسب هستیم و از اضافه وزن و چاقی گرفته تا انواع بیماری‌های ناشی از تغذیه ناسالم، رنج می‌بریم.
روزهای جنگ، پشت جبهه چه خبر بود؟

گلاب و نارنجک

خیلی از بچه‌های محل ما، راستی تا یادم نرفته ما بچه سلسبیلیم، آقارضا نجار را می‌شناختند؛ نه اینکه خاطرش را برای خودش بخواهند بلکه به‌خاطر کار ویژه‌ای بود که برای بچه‌‌های محل انجام می‌داد. راستش آن روزها خیلی از بچه‌محل‌های بزرگ‌تر ازجمله داداش خود من، برای جنگ رفته بودن.د

آسایش مردم، مهم‌ترازافتتاح پروژه‌های بزرگ است

شهردار شامل قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان نمی‌شود

زنان زباله‌گرد در دایره سرگردانی

بچه‌های جی در گردان حبیب