• پنج شنبه 22 شهریور 1397
  • الْخَمِيس 2 محرم 1440
  • 2018 Sep 13

یورو علیه دلار

نگرانی جهانی نسبت به استفاده ترامپ از دلار به عنوان سلاح تحریم، اروپا را به تکاپو برای جهانی‌سازی یورو وا داشته است
اتحادیه اروپا برای تبدیل شدن به یک بازیگر فعال در مناسبات جهانی و قد برافراشتن برابر آمریکا، نیازمند چهره مقتدر جدیدی است که یک راه برای رسیدن به آن، پرزور کردن یورو در معادلات و مبادلات جهانی است.

شهر، جلوه‌گاه سوگ حسینی

شهرداری تهران در ایام محرم با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های مدیریت شهری، در راستای گسترش فضای معنوی شهر، برنامه‌های متنوعی را در دستور کار قرار داده است.

اصل محرم بر مردمی بودنش است

در طول تاریخ، آیین گرامیداشت تاسوعا و عاشورای حسینی و درمجموع ماه‌های محرم و صفر، متکی بر خود مردم و ارادتمندان اهل‌بیتع بوده است.
رئیس جمهوری در جلسه هیأت دولت عنوان کرد:

چه کاری ضد‌انقلابی‌تر از ایجاد هراس در دل‌مردم

روحانی: امروز معروفی بالاتر از امیددادن به مردم در مسیر استقامت وجود ندارد
حسن روحانی در جلسه هیأت دولت گفت: ‌ماه محرم هرساله برای ما درس‌آموز است که چگونه باید در برابر پیچیدگی‌ها و مشکلات بزرگ ایستادگی، استقامت و فداکاری کرده و چگونه می‌توانیم پیروزی بزرگ فرهنگی و سیاسی ابدی را کسب کنیم.

اصلاً حسین جنس غمش فرق مى‌کند

عزاداری در ماه محرم در کشور ما با تنوع بالای قومیت‌ها و آداب و رسوم‌هایشان یکی از جاذبه‌های معنوی آن به‌شمار می‌رود. تشت‌گذاری آذری‌ها، گِل‌مالی لرها، عَلم‌واچینی گیلک‌ها و... از جمله آیین‌های سنتی عزاداری هستند که در دهه محرم و در پاسداشت مظلومیت امام‌حسینع و یارانش با حضور تعداد زیادی از هموطنان‌مان برگزار می‌شود.

درجه‌بندی سنی فیلم‌ها اجباری شد

حقوقدانان تردید دارند

زنگ پیاده به وقت مهر

بسته اینترنت مورد نظر در دسترس نیست!