• شنبه 17 شهریور 1397
  • السَّبْت 27 ذی الحجه 1439
  • 2018 Sep 08

تب تند خرید

بعد از فضاسازی‌هایی که در خصوص کمبود برخی کالا‌های مصرفی صورت گرفت و این مسئله به جامعه القا شد که با کمبود اساسی در خصوص کالاهای مختلف ازجمله اقلام بهداشتی و مواد غذایی در کشور روبه‌رو شده‌ایم، بخشی از افراد با رفتن به فروشگاه‌ها در روزهای گذشته شروع به خرید گسترده کالاهای مصرفی کرده‌اند.

چانه‌زنی مقابل دوربین

تهران دیروز میزبان سران روسیه و ترکیه بود تا حسن روحانی رئیس‌جمهور ایران به همراه ولادیمیر پوتین و رجب طیب اردوغان برای سومین بار برای حل بحران سوریه دور یک میز بنشینند.
دیدار اردوغان با رهبر معظم انقلاب

لازم است نقاط مشترک تقویت شود

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر دیروز در دیدار رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه و هیأت همراه، مهم‌ترین نیاز امروز دنیای اسلام را نزدیکی هرچه بیشتر کشورهای اسلامی و هم افزایی آنها دانستند

تغییرات بزرگ منطقه و نشست تهران

«منطقه در آستانه تغییرات بزرگی است، تغییراتی که ماهیت آنها به موفقیت نشست سه‌جانبه تهران بستگی دارد؛ به ایجاد ائتلافی توانمند برای پایان بخشیدن به جنگ در سوریه، شکست معامله قرن و کاهش نفوذ آمریکا در خاورمیانه»؛

فال نیک آقای دبیرکل

دریانوردی در ایران، ریشه‌ای دیرینه دارد. این دیرینگی را با مراجعه به اسناد مختلف می‌توان به اثبات رساند، اما در جهان مدرن امروز که هر مفهومی ارزش‌های چندگانه دارد، دریانوردی ایرانیان نیز مثل همیشه تاریخ، جایگاه مهم و چندوجهی در فرآیند دریانوردی، تجارت، حمل‌ونقل و ترانزیت بار در دنیا یافته است.
واسطه‌‌گری‌‌هایی که در زندگی روزمره خانواده‌ها اثر‌گذار است چگونه اتفاق می‌افتد؟

از سر زمین تا سر سفره

سیدقاسم، پیرمرد دندان طلا می‌گوید: کشاورز اگر بخواهد محصولش را مستقیم به مغازه‌دار بفروشد، مغازه‌دار به او چک می‌دهد، اما منِ غرفه‌دار، پولش را همان روز که بار را می‌فروشم به او پرداخت می‌کنم. کشاورز ترجیح می‌دهد پول را کم یا زیاد همان موقع بگیرد تا محصول بعدی‌اش را کشت کند و خرج زندگی بدهد.

انتشار هزار و 300میلیارد تومان اوراق مشارکت برای توسعه مترو

ایجاد تشکیلات موازی با دولت راه اصلاح نیست

حریم بوعلی شکست