• پنج شنبه 11 مرداد 1397
  • الْخَمِيس 20 ذی القعده 1439
  • 2018 Aug 02

دولت در محاصره مجلس

نمایندگان دیروز با اعلام وصول 2 طرح، سؤال از رئیس جمهور و استیضاح وزیر کار در کنار تشکیل یک وزارتخانه جدید، دولت را در منگنه قرار دادند
روزهای سخت اقتصاد ایران و اعتراض‌های پراکنده مردم به کاهش قدرت خرید و هراسشان از آینده سبب شد روند طرح سؤال از رئیس‌جمهور در بهارستان سهل‌تر شود و منتقدان دولت به مراد دلشان برای احضار حسن روحانی به بهارستان برسند.
برنامه شهردار برای ساماندهی متکدیان

کمک به بازگشت آسیب‌دیدگان اجتماعی به استان‌هایشان

شهردار تهران با تأکید بر لزوم نگاه فرایند محور به حوزه آسیب‌های اجتماعی گفت: همواره اصلاح امور جامعه با حواشی بسیاری روبه‌روست و متأسفانه گاهی حاشیه سازان، اقدامات سازمان‌ها را تحت‌تأثیر قرار می‌دهند، اما نباید فراموش کنیم برای حفظ جامعه گاه مجبوریم شدت عمل به خرج دهیم و همزمان مطمئن باشیم که عموم شهروندان پشتیبان ما خواهند بود.

الزامات انتخاب رشته

چه رشته‌ای؟ کدام دانشگاه؟ در چه شهری؟
روز گذشته نتایج اولیه آزمون سراسری سال1397 دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور از سوی سازمان سنجش اعلام شد.

وقت انسجام ملی است نه تخریب دولت

روز گذشته 2طرح سؤال از رئیس‌جمهور و استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی توسط هیأت رئیسه مجلس اعلام وصول شد؛

مقدمات برگزاری کنسرت‌های بزرگ خیابانی در تهران فراهم شد

احتمالا در همین روزهای میانه مرداد ماه، خیابان‌های پایتخت ‌داغ‌تر هم خواهد شد؛ فرزند خواننده فاخر ایران‌زمین شاید دیگر بزرگان عرصه موسیقی کشور قرار است کنسرت بزرگی را در خیابان‌های شهر برپا کند.

سایه روشن کمبود بنزین در شهرهای شمالی

«بنزین نداریم»؛ این جمله‌ آشنای این روزهاست که مسافران در برخی شهرهای شمالی زیاد شنیده‌اند و اطلاع‌رسانی پراکنده و تکذیب، توضیح و توجیه مدیران شرکت‌ ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی بیش از آنکه مصرف‌کنندگان را آرام کند، به عطش آنها افزوده تا آنجا که ذخیره‌سازی خانگی بنزین دردسرساز شده و اعلام‌نظرهای پراکنده پالایش و پخشی‌ها هم کمتر‌کسی را قانع کرده است.

پایانی بر 35 سال شهرفروشی

می‌توان امیدوار بود که در روزهای پایانی شهرفروشی قرار داریم؛ چرا که بعد از گذشت 35سال بالاخره دولت لایحه «درآمد پایدار شهرداری‌ها و دهیاری‌ها» را به تصویب رساند و برای تبدیل شدن به قانون در اختیار مجلس قرار داد.

مجلس با تشکیل ‌وزارت میراث فرهنگی موافقت کرد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تشکیل وزارت میراث فرهنگی موافقت کردند.

فرهنگ مکتوب؛ محور همکاری شهرداری و وزارت ارشاد

دومین ریاضیدان ایرانی برنده مدال فیلدز شد

ثبت‌نام از رانندگان سرویس مدارس از شنبه