• چهار شنبه 10 مرداد 1397
  • الأرْبِعَاء 19 ذی القعده 1439
  • 2018 Aug 01

شرط ایران ‌برای مذاکره

پیشنهاد رئیس‌جمهور آمریکا برای مذاکره بدون پیش‌شرط با جمهوری اسلامی ایران واکنش‌های وسیع و گوناگونی را از سوی مقامات و فعالان سیاسی ایران در پی داشت. گروهی در ایران بر این باورند که ترامپ به‌دلیل خروجش از برجام قابل اعتماد نیست و برای جلب اعتماد ایران باید به برجام بازگردد.

جنگل‌های تهران به 40هزار هکتار رسید

جنگل‌کاری در حریم تهران، همچنان ادامه دارد اما هنوز با آنچه که باید باشد فاصله دارد. طبق برآورد سازمان‌ بوستان‌ها و فضای سبز تهران جنگل‌کاری در حریم پایتخت باید به 70هزار هکتار برسد.

ترامپ؛ حریفی سهل با ظاهری دشوار

دونالد ترامپ در کنفرانسی مطبوعاتی که همراه نخست‌وزیر ایتالیا در آن حضور داشت از مذاکرات برابر و بدون پیش‌شرط با ایران سخن گفت اما هنوز کلام او به کمال ننشسته بود که وزیر خارجه‌اش مایک پمپئو در مصاحبه‌ای خبری با شبکه سی‌ان‌بی‌سی علاوه برحمایت از ترامپ، بر پیش‌شرط‌های گذشته خود تأکید کرد.

وقتی اقتدار سقوط می‌کند

اقتدار معانی مختلفی دارد. از حکومت‌های تمرکزگرا و استبدادی گرفته تا تابع بودن اقتصاد و سیاست از قوانینی که دولت مصوب می‌کند، همگی در قالب همین اقتدار می‌گنجند.

تحریر شادی در شهر

روایت همشهری از نگاه حسام‌الدین سراج احسان خواجه‌امیری و حجت نظری به برگزاری کنسرت خیابانی توسط همایون شجریان
فرزند خلف سیاوش موسیقی ایران از روزهایی حرف زده که همه چونان سیاوش در حال گذر از آتش هستیم و صد البته باید کاری کرد که حالمان به شود. اصل ماجرا اینکه یکی دو روزی است همایون شجریان با چند جمله کوتاه روی دیوار خانه مجازی‌اش از آمادگی برای برگزاری کنسرت ‌خیابانی جهت بهبود حال مردم خبر داده، آن هم بدون هیچ چشمداشت مالی.

در آرزوی سقف

خرید خانه در همه جای جهان دشوار است؟ یک جست‌وجوی ساده مشخص می‎کند که امکانات تهیه مسکن در بسیاری از کشورهای جهان، متنوع، متفاوت و قابل حصول است.

عاشقان طبیعت را آزاد کنید

کاهش خشم از راه پاسخگویی به مطالبات مردم

سهم دولت‌ها در بحران غیرمجازها