• سه شنبه 8 خرداد 1397
  • الثُّلاثَاء 14 رمضان 1439
  • 2018 May 29
رهبر معظم انقلاب خطاب به دانشجویان تأکید کردند

آرمان‌های انقلاب را مطالبه کنید

در نشست صمیمانه، پرشور، پرنشاط و سه‌ساعته صدها نفر از دانشجویان دانشگاه‌های مختلف با رهبر معظم انقلاب اسلامی، نمایندگان تشکل‌های مختلف علمی، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و صنفی دانشجویان دیدگاه‌ها، انتقادها، پیشنهادها و مطالبات خود را از سه قوه و دستگاه‌های مختلف بیان کردند.

نگاه سیستمی

روابط سیاسی و اقتصادی ایران با بخش‌های قابل تأثیری از جهان معاصر به دلایل مختلف دستخوش سوء‌تفاهمات اولیه و لجبازی و کنش‌ها و واکنش‌های بعضا غیرعقلایی بعدی از ناحیه دیگران شده است.

تهران محور تعادلی ایران است و نباید آسیب ببیند

شهردار تهران در دیدار با جمعی از نمایندگان مجلس ابراز امیدواری کرد که سهم شهرداری‌ها از درآمد مالیات بر ارزش افزوده افزایش یابد.به‌گزارش شهرنوشت، سیدمحمد علی افشانی ابراز امیدواری کرد که در آخرین بررسی‌های مجلس بر لایحه مالیات بر ارزش افزوده، سهم شهرداری‌ها از 33درصد به 40درصد افزایش پیدا کند.
گفت‌وگو با رامبد جوان که با خندوانه یک مهمانی تلویزیونی تدارک دیده است

شادی و صداقت بدون نصیحت و قضاوت

اجازه بدهید با یک پرسش کلیشه‌ای آغاز کنیم. شما که پیش از این هم برنامه‌های دیگری برای تلویزیون ساخته‌اید، فکر می‌کنید دلایل اقبال مردم به «خندوانه» چیست؟

رکوردشکنی در مادر بازارها

با رشد همه‌جانبه دادوستدهای بورس‌کالا در تالارها و رینگ‌های مختلف، ارزش کل مبادلات این بورس در 2‌ماه نخست امسال با 285درصد رشد به 40هزار میلیارد تومان رسید.

عیدانه شهرداری برای مردم تهران

شهرداری تهران به مناسبت عید فطر، 5پروژه عمرانی را به بهره‌برداری می‌رساند و به شهروندان تحویل می‌دهد.پروژه‌های لاین جنوبی پل کریمخان، دسترسی بزرگراه امام علیع به سمت غرب و دسترسی از بلوار ارتش به جنوب در امام علی، کانال کمکی سرخه‌حصار حدفاصل میدان بسیج تا پل دولت‌آباد، بهسازی جاده دسترسی به مجتمع پسماند آبعلی حدود 2.5کیلومتر و مسجد و مجتمع فرهنگی و مذهبی حضرت ولیعصرعج ازجمله پروژه‌هایی هستند که در عید فطر آماده افتتاح خواهند بود.

فشار دخل و خرج تولید بر مرغداران

پیشنهاد دستفروشان برای ساماندهی دستفروشی

تجمع مانع کسب نیست

کامیونداران به اعتراض پایان دادند