• دو شنبه 27 فروردین 1397
  • الإثْنَيْن 30 رجب 1439
  • 2018 Apr 16

رکوردهای تازه در نفت‌خواری

در گزارش کمیسیون برنامه و بودجه به تخلف نفتی 26هزار میلیارد تومانی از سال 87 تا 91 اشاره شده است
قصه تخلفات نفتی پایان ندارد؛ تخلفاتی که عمدتا در دولت دوم محمود احمدی‌نژاد صورت گرفته و براساس گزارشی که دیروز در صحن علنی مجلس قرائت شد، فقط در سال 88رئیس‌جمهور وقت، به جبران مبلغ 4هزار و 600میلیارد تومان تخلف نفتی محکوم شده است.

بارش برف بهاری

روز گذشته 12استان کشور شاهد بارش باران، طوفان، آبگرفتی و مه‌گرفتگی غلیظ صبحگاهی بودند و این بارش‌های بهاری با شدت گرفتن در برخی از مناطق باعث بروز مشکلاتی برای مردم و تردد وسایل نقلیه شد.

تضعیف شورا تضعیف رأی مردم است

اواخر هفته گذشته فیلمی از دکتر ابراهیم امینی از اعضای شورای شهر در رسانه‌های اجتماعی منتشر شد که بهانه‌ای واهی برای تخریب او و جایگاه شورا به‌وجود آورد.

قوانین بازدارنده و کاهش خشونت علیه زنان

موضوعات مربوط به خانواده و زنان در تمام دنیا از اهمیت زیادی برخوردار است و برای داشتن جامعه‌ای سالم باید خانواده‌ای سالم را در اختیار داشت؛ چرا که سلامت خانواده باعث ارتقای شاخص‌های فرهنگی و اجتماعی کشور می‌شود.

چاه بی سروته تخلفات نفتی

مطابق گزارشی که کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در جلسه روز یکشنبه قرائت کرد، مجموع تخلفات نفتی دولت بین سال‌های 87تا 91رقمی بالغ بر 26هزار میلیارد تومان برآورد شده است؛ این رقم حدودا 3 برابر فساد بزرگ نفتی بابک زنجانی است.

بازار داغ و سیاه قمار آنلاین

نام‌شان شیک است؛‌ سایت‌های پیش‌بینی نتایج و کسب درآمد. در نگاه اول، به‌نظر نمی‌رسد کار پیچیده‌ای انجام بدهند. برای اینکه کاربران روی نام‌شان حساسیت نداشته باشند، از اسامی خارجی برای نامیدن خودشان استفاده می‌کنند

5 معیار مجمع امید برای انتخاب شهردار

ساعت17 دیروز اعضای مجمع 51نفره امید بهارستان گرد هم آمدند و پس از 2ساعت بحث و رایزنی ملاک‌ها و معیارهای شهردار پایتخت را تعیین و تشریح کردند.

ایران در عرصه یک نبرد بین‌المللی

به بهانه تحولات جدید در سطوح منطقه‌ای و بین‌المللی با ناصر هادیان- استاد دانشگاه و تحلیلگر مسائل بین‌الملل- به گفت‌وگو نشسته‌‌ایم

پایه‌ریزی نظام جدید ارزی

ایرانی‌ها 17برابر نیاز،آب‌شرب مصرف می‌کنند

تدفین مخفیانه در قبرهای بی‌نام و نشان

36 هزار هکتار اراضی آلوده به مین و گلوله در خوزستان