6
دو شنبه 27 فروردین 1397
شماره 7360
بازار
23023632
02123023904
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

سکه و ارز | بازار

نرخ
سکه و ارز
ویژه
4هزار دستگاه تلفن همراه که اطلاعات آنها به‌طور نادرست در سامانه ثبت مسافری ثبت شده است، تا یک‌ماه آینده قطع می‌شود.
به‌رغم اعلام ستاد تنظیم بازار مبنی بر ثبات قیمت‌ها تا انتهای فروردین ماه امسال، برخی رستوران‌ها و اغذیه‌فروشی‌ها در منوی خود افزایش قیمت اعمال کرده‌اند اما مسئولان این بخش تأکید دارند که رستوران‌ها تا‌ماه رمضان حق افزایش قیمت ندارند.
انواع باتری‌ها ازجمله ملزومات امروزی زندگی هستند؛ چرا که بیشتر وسایل زندگی از لوازم‌خانگی ساده گرفته تا دستگاه‌های هوشمند، برای تأمین انرژی الکتریکی به باتری نیاز دارند.
بررسی قیمت انواع میوه و سبزی در میدان مرکزی میوه و تره بار، تا میادین میوه و تره بار شهرداری و میوه فروشی‌های سطح شهر نشان از افزایش بی‌رویه قیمت این محصولات و رشد قیمت‌ها در خرده فروشی‌های سطح شهر به‌مراتب بیش از نرخ مبنا با احتساب سود خرده فروشی 30درصدی دارد.
نهاده‌های تولید؛ متهم تازه گرانی مرغ

نهاده‌های تولید؛ متهم تازه گرانی مرغ

قیمت مرغ و تخم مرغ که طی چند‌ماه گذشته متاثر از شیوع آنفلوآنزای مرغی و تلف شدن جمیت مرغ تخم‌گذار و گوشتی و رشد نسبی تقاضا با افزایش مواجه شده بود
سیگار بازهم گران‌ شد
سیگار بازهم گران‌ شد
وضع عوارض تازه برای واردات سیگار از ابتدای اردیبهشت‌ماه امسال موجب شد تا عرضه‌کنندگان محصولات دخانی به استقبال افزایش قیمت‌ها رفته و قیمت خرده فروشی هر باکس یا پاکت سیگار را افزایش دهند
آخرین گزارش رسمی وزارت صنعت، معدن و تجارت از وضعیت کیفی خودروهای سواری، وانت و سنگین تولید داخل طی اسفند‌ماه سال گذشته منتشر شد.