07
سه شنبه 3 مرداد 1402
شماره 8839
بین‌الملل
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
منابع رسانه‌ای رژیم صهیونیستی از وقوع انفجار در کارخانه صنایع نظامی رافائل خبر دادند.
مشارکت گسترده جمعیت مهاجر فرانسه در شورش‌های اخیر این کشور و چالش جدی سیاسی امانوئل مکرون عمق بحرانی را که اروپا درگیر آن است آشکار کرد.
بحران سیاسی، دوقطبی داخلی، اقتصاد ناکارآمد و ارتش چندپاره را اگر تکه‌هایی از یک پازل درهم‌ریخته بدانیم که هر یک بخشی از شرایط بحرانی امروز سرزمین‌های اشغالی را به تصویر می‌کشند آنچه این تصویر پرآشوب را تکمیل کرده، بستری‌شدن ناگهانی بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل، در بیمارستان است، با سابقه‌ترین رهبر سیاسی صهیونیست‌ها که از قضا بدترین بحران داخلی این رژیم را هم رقم زده است.

کمربند و جاده چین، 10سال بعد

طرح بزرگ کمربند و جاده چین امروزه بسیار فراتر از کشورهای آسیایی است و توانسته به حداقل 140کشور دنیا گسترش یابد
گزارش1
10 سال پیش وقتی « شی‌جین‌پینگ»، رئیس‌جمهور چین در سال ۲۰۱۳ اعلام کرد که دولتش طرحی جامع با نام «یک کمربند و یک جاده» را محور سیاست خارجی و اقتصادی خود قرار خواهد داد، کمتر کسی تصور روشنی از این طرح داشت.

خشونت‌های مسلحانه در آمریکا رکورد زد

81کشته و 300مجروح در جریان 65فقره تیراندازی در یک ماه؛‌ این آماری است که شبکه ای‌بی‌سی‌نیوز از تیراندازی‌های جمعی در‌ماه گذشته میلادی در آمریکا منتشر کرده است.
اهانت دوباره به قرآن در دانمارک
به گزارش خبرگزاری رویترز، یک گروه کوچک دانمارکی که خود را «میهن‌پرستان دانمارک» می‌خوانند، با تجمع در برابر سفارت عراق در کپنهاگ، به مقدسات اسلامی هتاکی کردند.
روزنامه واشنگتن پست گزارش کرده درگیری با روسیه باعث شده تا اوکراین به کشوری با بیشترین مین در جهان بدل شود.
PDF بین‌الملل
کوتاه بین‌الملل
روون ریولین، رئیس سابق رژیم صهیونیستی: تنها یک فرد است که می‌تواند کمک کند فاجعه از اسرائیل دور شود و آن یک نفر بنیامین نتانیاهو است.