07
دو شنبه 19 تیر 1402
شماره 8824
بین‌الملل
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

تسلیحات خوشه‌ای؛ قاب استاندارد دوگانه آمریکا در جنگ اوکراین

گزارش2
با وجود اینکه آمریکا از روسیه به‌دلیل استفاده از تسلیحات خوشه‌ای در جنگ اوکراین انتقاد کرده بود اما بناست به اوکراین تسلیحات خوشه‌ای ارسال کند.
ویژه
رابرت اف. کندی جونیور، نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا: در آلمان، ایتالیا، فرانسه، شاهد شورش‌ها و اعتراضات هستیم. در این کشورها مشکلات داخلی وجود دارد.
دریچه
براساس گزارش رادیو ارتش رژیم صهیونیستی، چهارشنبه هفته گذشته زمانی که نظامیان صهیونیست در حال انجام فعالیت‌های ساخت‌ و ساز غیرمجاز در منطقه «رمیم ریج» در مرز لبنان بودند، نظامیان لبنانی و نیروهای حزب‌الله با یونیفورم نظامی و سلاح وارد سرزمین‌های اشغالی شدند.

دومینوی تعطیلی دفاتر بی‌بی‌سی در جهان

قطار تعطیلی‌های بی‌بی‌سی در کشورهای مختلف به‌دلیل نقض اصول حرفه‌ای، به ایستگاه سوریه رسید
گزارش 1
«ماشین پروپاگاندای در خدمتِ امپریالیسم غرب» این عنوانی است که نشریه گلوبال‌تایمز چین برای بی‌بی‌سی به‌کار برده است.
جاسوس یا پژوهشگر تسورکوف کیست؟

جاسوس یا پژوهشگر تسورکوف کیست؟

4‌ماه پیش فردی با تابعیت روسی - صهیونیستی در عراق ناپدید شد، اما به تازگی خبر ناپدیدشدن این شهروند صهیونیستی در عراق از سوی تل‌آویو اعلام شده است. ب
بریتانیای ورشکسته
بریتانیای ورشکسته
انگلیس گرفتار چرخه تورم و بحران اقتصادی است. نخستین بار تابستان 2021بود که گروه کوچکی از اقتصاددان‌ها خوش‌بینی درباره خروج اقتصاد انگلیس از بحران در دوره پس از کرونا را کنار گذاشتند و اذعان کردند که شرایط چندان هم خوب نیست. موج اول و دوم همه‌گیری، اقتصاد انگلیس را در آستانه بحرانی تمام‌عیار قرار داد؛ با این حال هنوز نظام بانکی انگلیس ترجیح می‌داد که درباره خطر تورم صحبتی نکند.