21
شنبه 23 مرداد 1400
شماره 8292
حوادث
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

پزشک قلابی در شبکه‌های اجتماعی طبابت می‌کرد

مرد شیادی که با فعالیت در شبکه‌های اجتماعی خود را پزشک معرفی و برای دنبال کنندگانش دارو تجویز می‌کرد دستگیر شد.
ویژه
بازجویی‌ها از 2جوان خشن که در اتوبان کرج از شهروندان زورگیری می‌کردند و فیلم آن جنجالی شده بود به دستگیری 16نفر از همدستان آنها منجر شد.
وضعیت بهداشت ترمینال جنوب و زمین‌های اطراف آن اسفبار یا بهتر بگویم فاجعه‌بار است. برای افرادی مانند من که ناگزیر از کار‌کردن در این محیط هستیم، مواجه‌شدن هرروزه با این میزان آلودگی و عدم‌نظافت، ‌بسیار آزاردهنده است.
تحقیقات پلیسی- قضایی برای شناسایی مرد سیاه‌پوشی که تنها مظنون قتل یک زوج سالخورده در آپارتمانشان در مشهد است آغاز شده است.
مرد افغان وقتی از زن موردعلاقه‌اش جواب رد شنید او را به قتل رساند

بخشش قاتل به حرمت محرم

جنایی
مرد افغان هرگز به قتل زن ایرانی اعتراف نکرد اما همه شواهد و مدارک نشان می‌داد که او قاتل است و در این شرایط وی به قصاص محکوم شد اما در آستانه اجرای حکم، با رضایت اولیای دم از مجازات مرگ رهایی یافت.
27کشته در سیل شمال ترکیه

27کشته در سیل شمال ترکیه

​​​​​​​2 هفته پس از وقوع آتش‌سوزی در جنگل‌های ترکیه، حالا سیل بخش‌هایی از شمال این کشور را فرا گرفته و آمارها از جان باختن دست‌کم 27نفر حکایت دارد.
تناسب و موزونی تیم اقتصادی دولت
تناسب و موزونی تیم اقتصادی دولت
رئیس‌جمهوری سیزدهم فهرست وزرای انتخابی کابینه را برای کسب رأی اعتماد مجلس منتشر کرد؛ فهرستی که به‌نظر نمی‌رسد انتظارات عمومی را برآورده ساخته و حتی مطلوب و مقبول رئیس دولت و همکاران اصلی آن باشد.
​​​​​​​481پناهجوی افغان که از ترس طالبان خانه و کاشانه‌شان را رها کرده و به شکل غیرقانونی وارد کشورمان شده‌اند درحالی‌که در کوه‌های لارستان سرگردان بودند و در یک قدمی مرگ قرار داشتند توسط پلیس نجات پیدا کردند.
PDF حوادث
کوتاه حوادث
روابط‌عمومی شرکت بهره‌برداری قطارهای شهری تهران و حومه پیرو چاپ پیام مردمی با عنوان «بر دستفروشان غذایی مترو نظارت شود» در ستون با مردم روز 21مرداد پاسخ داده است: احتراما ضمن تشکر از مسافر گرامی، به اطلاع می‌رساند پرسنل انتظامات شرکت بهره‌برداری مترو با همکاری پرسنل امور ایستگاه‌های خطوط هفتگانه مترو به‌رغم موانع و محدودیت‌های قانونی، ضمن برنامه‌ریزی و اجرای طرح‌های مختلف، نسبت به ممانعت از ورود و فعالیت دستفروشان ازجمله فروشندگان محصولات خوراکی و آشامیدنی در حد امکان اقدام می‌کنند.