21
سه شنبه 13 اسفند 1398
شماره 7896
حوادث
23023622
02123023909
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
داروخانه‌ها همچنان ماسک و ژل ضدعفونی ندارند درحالی‌که مسئولان مدام اعلام می‌کنند که ژل و ماسک به اندازه کافی تولید و توزیع خواهد شد هیچ خبری از توزیع ماسک در داروخانه‌ها و مراکز بهداشتی و درمانگاهی نیست.
زن جوان در داخل اتوبوس‌ها یا پارک‌ها سراغ زنان مسن می‌رفت و نقش پرستار سالمندان را بازی می‌کرد تا نقشه شوم خود را عملی کند.
ماموران قلابی بهداشت در کمین مردم معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی ناجا درخصوص سوءاستفاده احتمالی از طرح مراجعه مأموران بهداشت به در منازل هشدار داد.
مهندس کامپیوتر که با انگیزه سرقت دلار، مرد ثروتمندی را به قتل رسانده و در آستانه قصاص بود، با گذشت اولیای دم از قصاص گریخت.

پرونده اتوبوس دانشگاه آزاد در پیچ دادگاه تجدید نظر

14‌ماه پس از واژگونی اتوبوس دانشجویان دانشگاه علوم و تحقیقات در محوطه این دانشگاه که موجب جان باختن 10نفر و مصدومیت 28نفر دیگر شد پرونده این حادثه با اعتراض متهمان به دادگاه تجدید نظر فرستاده شد و صبح دیروز متهمان بار دیگر به دفاع از خود پرداختند.
مرد تبهکار که وقتی به‌عنوان خبرچین به استخدام پلیس آمریکا درآمد از زندان آزاد شد، پس از قتل سریالی 6نفر تحت تعقیب قرار گرفت اما پیش از دستگیری با شلیک یک گلوله به سرش به زندگی خود پایان داد.