21
شنبه 19 بهمن 1398
شماره 7876
حوادث
23023622
02123023909
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

کلاهبرداری میلیاردی پدر ماساژ‌درمانی ایران

​​​​​​​مردی که در فضای مجازی خود را پدر ماساژدرمانی ایران معرفی می‌کرد به جرم کلاهبرداری 2میلیارد تومانی دستگیر شد.
ویژه
​​​​​​​بیشتر از یک‌ماه مانده به شب چهارشنبه‌سوری نخستین حادثه دلخراش مرتبط با این شب در نسیم‌شهر اتفاق افتاد و در جریان انفجار مواد محترقه در خانه‌ای 2نفر جان خود را از دست دادند و یک نفر مصدوم شد.
​​​​​​​وقتی 300امدادگر ترکیه‌ای برای نجات سرنشینان یک مینی‌بوس گرفتار در بهمن راهی جاده‌ای کوهستانی در استان وان شده بودند، بهمن دوم سقوط کرد و جان عده زیادی را گرفت.

قاضی زیرک، راز قتل دختر گمشده را فاش کرد

داخلی
​​​​​​​«تو که او را نکشتی، چرا پس این‌همه نگران و مضطربی؟» این جمله را پدری به پسرش پشت در شعبه هفتم دادسرای جنایی تهران گفت؛ غافل از اینکه قاضی شعبه حرف‌های پدر و پسر را شنیده و همین باعث می‌شود که راز قتل دختری که ناپدید شده بود فاش شود.
3تکه‌شدن هواپیما در فرودگاه استانبول

3تکه‌شدن هواپیما در فرودگاه استانبول

​​​​​​​در جریان حادثه‌ای عجیب در یکی از فرودگاه‌های استانبول هواپیمایی هنگام فرود 3تکه شد و 3نفر از سرنشینان هواپیما جان خود را از دست دادند و 179نفر مصدوم شدند.
با مردم
با مردم
بلوار بیات غربی فردیس به‌دلیل تاریکی واقعا خطرناک است.
PDF حوادث
کوتاه حوادث
مدیرکل محیط‌زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران پیرو درج پیام مردمی با عنوان «نامعلوم ماندن منشأ بوی بد تهران» در ستون با مردم روز دوم بهمن‌ماه پاسخ داده است: به استحضار می‌رساند هم‌اکنون دستگاه‌های سنجش بو توسط شهرداری تهران خریداری شده و با همکاری سازمان حفاظت محیط‌زیست و سایر دستگاه‌های ذیربط ضمن بررسی‌های پیمایشی و اندازه‌گیری، بوی نامطبوع تهران از نوع بوهای گوگرد شناخته شده که اطلاعات لازم تا اتمام مراحل بررسی در هر مرحله از فرایند کار جهت آگاهی شهروندان محترم اطلاع‌رسانی می‌گردد.