21
دو شنبه 14 بهمن 1398
شماره 7872
حوادث
23023622
02123023909
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

معمای قتل زن تنها

​​​​​​​ تحقیقات درخصوص رمزگشایی از قتل زن تنها در پایتخت توسط تیم جنایی آغاز شده است.
ویژه
​​​​​​​بر اثر سهل‌انگاری، خودروی خدمات فرودگاه اصفهان با هواپیمای مسافربری کاسپین برخورد کرد و باعث وارد آمدن آسیب جزئی به آن شد.
در شرایطی که گرانی بیداد می‌کند نان مخصوص بیماران سلیاکی که از حساسیت مرگبار به گلوتن رنج می‌برند بسیار گران است و تهیه آن برای مبتلایان به این بیماری بسیار سخت شده است.
​​​​​​​«بدهکار بودیم و پدرم گفت این بار هم می‌رود کولبری که قسط وام‌مان را بدهد و بعد از آن دیگر نمی‌رود اما رفت و هرگز برنگشت».
عامل گروگانگیری در قنادی از عشق عجیبش به دختر 18ساله می‌گوید

زندگی برباد رفته

داخلی
6‌ماه طول کشید تا مرد 37ساله که همه زندگی‌اش را پای دختری 18ساله باخته بود او را در یک شیرینی‌فروشی در تهران پیدا کند اما دیدار آنها آغاز یک گروگانگیری عشقی شد که در نهایت با دخالت پلیس خاتمه یافت.
نجات پسر ۱۱ساله از بهمن

نجات پسر ۱۱ساله از بهمن

​​​​​​​پسر نوجوانی که بر اثر سقوط بهمن زیرکوهی از برف و یخ گرفتار شده بود با تلاش امدادگران هلال‌احمر از مرگ نجات یافت.
پله‌برقی درمانگاه منطقه5 شهرداری در دست امکان‌سنجی
روابط عمومی منطقه 5شهرداری تهران پیرو چاپ پیام مردمی با موضوع پل عابر مکانیزه در محدوده منطقه 5 در ستون با مردم روزهای 10و 18دیماه پاسخ داده است: «با توجه به درخواست شهروندان درخصوص مکانیزه شدن پل عابر پیاده جنب درمانگاه منطقه 5 موضوع در دستور کار شهرداری این منطقه قرار گرفته است و براساس ضوابط و قوانین درصورت تأیید مشاور و تصویب اجرا و تامین اعتبار مورد نیاز، این اقدام عملیاتی خواهد شد.»