21
یکشنبه 21 مرداد 1397
شماره 7454
حوادث
23023622
02123023909
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
در ستون با مردم روزنامه همشهری مورخ 4مردادماه97 شهروندان از مسئولان شرکت مترو گلایه کرده بودند که چرا به وظایف قانونی خود عمل نکرده و نسبت به جمع‌آوری دستفروشان اقدامی نمی‌کنند؟
نوزاد 2روزه‌ای که در کیسه پلاستیکی در پارکی در کرمانشاه رها شده بود به شیرخوارگاه منتقل شد.
پلیس
2 شرور به‌خاطر اختلاف مالی با 3نفر، قرار دعوا گذاشته و پس از زخمی کردن آنها و تخریب 2 دستگاه عابربانک فراری شدند اما در کمتر از 5 روز به دام افتادند.

انتقام از پدرزن به قیمت مرگ آتشین 4نفر

داماد انتقامجو قصد داشت خودروی پدرزن سابقش را به آتش بکشد اما با گسترش آتش 4 نفر جان خود را از دست دادند
کیفری
مرد جوان که از همسر سابقش و خانواده او کینه به دل گرفته بود دوستش را برای آتش زدن خودروی پدرزن سابقش اجیر کرد اما فکرش را هم نمی‌کرد این کار به قیمت جان 4نفر از همسایه‌ها منجر شود.
معمای قتل زن جوان در فردیس کرج

معمای قتل زن جوان در فردیس کرج

معمای قتل زن جوان با دستگیری مظنون اصلی پرونده که از 8‌ماه پیش تحت تعقیب پلیس بود هم فاش نشد.
سیلاب، زن روستایی را با خود برد
ایسنا: زن روستایی هنگام عبور دادن احشام از رودخانه اسیر سیلاب شد و سرنوشت نامعلومی پیدا کرد. این حادثه پیش از ظهر دیروز در منطقه لوندویل از توابع بندر آستارا اتفاق افتاد.
با مردم
با سلام و خسته نباشید. در ایستگاه متروی مصلی که مسافران از مترو پیاده می‌شوند، متأسفانه برای سوار شدن به اتوبوس بی‌آرتی علم و صنعت و پایانه بیهقی ایستگاه مسقف وجود ندارد
PDF حوادث
کوتاه حوادث
پیرزن 71ساله درحال عبور از خیابان بود که ناگهان با پسربچه دوچرخه‌سواری برخورد کرد و همین اتفاق به قیمت از دست دادن جانش تمام شد.
ایلنا: زلزله‌ای به بزرگی 4.9ریشتر صبح دیروز مناطقی از استان سیستان و بلوچستان را لرزاند اما این حادثه هیچ مصدوم و تلفاتی نداشت و به‌خیر گذشت.
ایرنا: اهدای اعضای بدن پسر نوجوانی که در جریان سانحه رانندگی دچار مرگ مغزی شده بود به 6 بیمار نیازمند، زندگی دوباره داد.