21
دو شنبه 8 مرداد 1397
شماره 7443
حوادث
23023622
02123023909
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
وقتی تحقیقات پلیس برای یافتن عامل قتل مسلحانه زن جوان بی‌نتیجه ماند، اولیای دم با مراجعه به دادسرای امور جنایی تهران درخواست دیه از بیت‌المال کردند.
کوتاه از حادثه
آتش‌سوزی منزل مسکونی در مشهد مرگ دردناک مادر و 2فرزندش را رقم زد. به‌گزارش روابط عمومی آتش‌نشانی مشهد، صبح دیروز به آتش‌نشانان خبر رسید خانه‌ای در خیابان کوهسنگی مشهد دچار حریق شده است و به‌دنبال این تماس تیم‌های امدادی راهی آنجا شدند.

دستگیری شهرام جزایری در نقطه صفر مرزی

رئیس دادگستری آذربایجان غربی می‌گوید که اتهام شهرام جزایری پیشنهاد رشوه به مأموران و خروج غیرمجاز از کشور است
داخلی
شهرام جزایری بار دیگر در رسانه‌ها جنجال‌ساز شد و درحالی‌که مسئولان آذربایجان غربی و گمرک بازرگان از دستگیری او در تریلی حامل ماش و عدس خبر داده‌اند، وکیل وی این اخبار را تکذیب کرده و مدعی شده که او به‌خاطر بدهی مالیاتی و نداشتن پاسپورت بازداشت شده است، نه در کامیون حامل ماش و عدس.

زلزله کوهدشت 19مصدوم داشت

زلزله 4.1ریشتری کوهدشت در استان لرستان 19نفر را راهی بیمارستان کرد. به گزارش مؤسسه ژئوفیزیک‌ دانشگاه تهران، این زمین‌لرزه ساعت 22و 30دقیقه شنبه در عمق 10کیلومتری زمین رخ داد.
با مردم
با مردم
سلام. چند روز قبل وقتی وارد تاکسی خطی شدم با حرکت ماشین کمربند را بستم. سپس بلافاصله شیشه‌های اتومبیل بالا رفت و کولر روشن شد.
PDF حوادث
کوتاه حوادث
قاچاقچی عقرب هنگام خروج از کشور در تایباد دستگیر شد. به گزارش خبرگزاری صدا‌و‌سیما، رئیس اداره حفاظت از محیط‌زیست تایبادگفت: نیروهای مرزبانی هنگام کنترل مسافران خروجی به افغانستان به زن مشکوک شدند